becca72 Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Du skal IKKE ta ut luften av sprøytene! Jeg reagerte også på det, og har sjekka grundig. Grunnen er at det er så lite av stoffet, så det er viktig at du får med hver dråpe! Så inn med både luft og væske :-) Jeg syntes det var litt ekkelt i starten. Måtte stikke opptil flere ganger for å komme inn i magen. Men nå går det greit. Det er bare å ta litt fart ;-) Blir en vane til slutt, selv om du ikke tror det i starten. Og så svir det... Så trykk sakte inn, så ikke det sprenger også. Jeg hadde litt blødninger i starten, og sykepleieren på riksen sa det kunne komme av fragmin. Siden det er blodfortynnende. (logisk) Men nå har blødningene stoppet, og jeg er fremdeles gravid. Jeg bruker fragmin også pga mange aborter. Og jeg syntes det er betryggende når jeg tar sprøytene. At du har blitt gravid uten prøverør, har ingenting å si. Sett igang med sprøytene du! De skal jo hjelpe deg å holde på det i magen din, og da har det ikke noe å si hvordan du er blitt gravid ;-) Håper du ble litt klokere? Bare spør igjen vist du lurer på noe! Og lykke til!!! Kos deg med magen din :-) Stor sommerklem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63369-nullemor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nullemor Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Tusen takk for svar! Hehe, la nettopp inn nytt innlegg til deg jeg, før jeg rakk å se dette her. Bare glem det da! Er så redd for å få blødninger jeg...men hadde du MYE blødninger da? Var på apoteket nettopp å spurte om det med lufta, da sa de at jeg kan forsiktig ta ut mesteparten av den lufa som er i de. Har forresten fått vedtak fra trygdekontoret om å få tilbakebetalt det vi betaler på Fragminen (den er jo sinnsyk dyr), bare ville si det i tilfelle du ikke vet! Klem og takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63369-nullemor/#findComment-279313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.