Gå til innhold

Noe du får frysninger av?


Cmoo

Anbefalte innlegg

Alle har vel det, og for mitt vedkommende er det prikker..*isj og usj*

Utslett som består av store røde prikker (river meg i håret) får jeg max angst av, og prikkene/luftehullene vi har oppå datamaskinen er superekle...Prikker på klær går forøvrig greit.

Det hele startet med "Albert og Herbert" sin julekalender, hvor gamlefar hadde store røde prikker i ansiktet da han tok av seg nisseskjegget.

Jeg vet det høres sinnsvakt ut, men ingenting kan hjelpe meg å kurere denne prikkeangsten min.

Noen andre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • naiv

    13

  • Ulv I Faarikaal

    13

  • Cmoo

    8

  • nanna

    6

Mest aktive i denne tråden

Prikker??? *LOL* Det eneste jeg får frysninger av (foruten "vanlige" ting som hårete sluk og sånn) må vel være tær, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prikker??? *LOL* Det eneste jeg får frysninger av (foruten "vanlige" ting som hårete sluk og sånn) må vel være tær, tror jeg...

Tær? De har jeg ingen problemer med, såfremt de ikke er fulle av prikkete utslett da... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prikker??? *LOL* Det eneste jeg får frysninger av (foruten "vanlige" ting som hårete sluk og sånn) må vel være tær, tror jeg...

Jeg kjenner deg dersom du i tillegg får frysninger av ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanken på å dra en (tre) iskrempinne mellom tennene mine gir meg spader. Takke meg til beger og kjeksis.

Uff, bare din beskrivelse ga meg frysninger. Jeg har det på samme måte som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får frysninger av å bruke tanntråd. Dvs. det går greit helt til jeg skal ta mellom to spesielle tenner som sitter så inni helvete tett. Ttåden blir alltid sittende fast, og jeg må rive og slite for å få den løs. Det ender alltid med frysninger og ising.

Forøvrig må jeg berømme deg for en original fobi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tær? De har jeg ingen problemer med, såfremt de ikke er fulle av prikkete utslett da... =)

Hva med svarte hår og harde, tykke negler, da? *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det av Gudfaren, stadig vekk.

Og i dag er den i hus, i DVD-format, med over 3 timers ekstramatiale :)

Her snakker vi mye frysninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, bare din beskrivelse ga meg frysninger. Jeg har det på samme måte som deg.

En god nummer to er å ta på "utvaskete" kjøkkenredskaper av tre. Sånne biffkniver med trehåndtak som har gått 50 omganger i oppvaskmaskinen ligger an som antifavoritt. De gikk i søpla til Sheilas ville protester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med svarte hår og harde, tykke negler, da? *grøss*

Direkte lekkert er det ikke, men jeg får ikke lyst til å rive de av. Prikker får jeg derimot lyst til å rive av med ostehøvel, men har innsett at resultatet blir heller dårlig, så jeg lar det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får frysninger av å bruke tanntråd. Dvs. det går greit helt til jeg skal ta mellom to spesielle tenner som sitter så inni helvete tett. Ttåden blir alltid sittende fast, og jeg må rive og slite for å få den løs. Det ender alltid med frysninger og ising.

Forøvrig må jeg berømme deg for en original fobi :)

Jeg har et par gode fobier på lager, men får vente litt med å eksponere dem. Det kan rett og slett bli for mye =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god nummer to er å ta på "utvaskete" kjøkkenredskaper av tre. Sånne biffkniver med trehåndtak som har gått 50 omganger i oppvaskmaskinen ligger an som antifavoritt. De gikk i søpla til Sheilas ville protester.

JA, ikke nevn dem. Jeg pleier ellers ikke å være så pysete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det av Gudfaren, stadig vekk.

Og i dag er den i hus, i DVD-format, med over 3 timers ekstramatiale :)

Her snakker vi mye frysninger!

Men den slags frysninger kan jeg forstå. Har du ingen andre planer i sommer enn å se DVD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det av Gudfaren, stadig vekk.

Og i dag er den i hus, i DVD-format, med over 3 timers ekstramatiale :)

Her snakker vi mye frysninger!

Ja, med de er godartede :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den slags frysninger kan jeg forstå. Har du ingen andre planer i sommer enn å se DVD?

Jo, blir en del jobbing, men jeg har jobbet så jævlig mye den siste måneden at den uka her, med unntak at to vakter, har jeg hatt helt fri, og neste uke er jeg også bare satt opp på to stk.

Trenger litt fri også :)

I morgen skal jeg i utdriknigslag, så jeg tenkte å ta det med ro i kveld, sove ut, og ta en øl til frokost i morgen, før jeg stikker på en felles frokost.

Vet ikke om det blir noe ferie, men jeg tar det som det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...