Gå til innhold

Noe du får frysninger av?


Cmoo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • naiv

    13

  • Ulv I Faarikaal

    13

  • Cmoo

    8

  • nanna

    6

Mest aktive i denne tråden

Direkte lekkert er det ikke, men jeg får ikke lyst til å rive de av. Prikker får jeg derimot lyst til å rive av med ostehøvel, men har innsett at resultatet blir heller dårlig, så jeg lar det være.

*gurgle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken på å dra en (tre) iskrempinne mellom tennene mine gir meg spader. Takke meg til beger og kjeksis.

Jeg har samme problem, holder på å kaste opp hvis en ispinne kommer borti tennene mine *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken på å dra en (tre) iskrempinne mellom tennene mine gir meg spader. Takke meg til beger og kjeksis.

He he...jeg pleier å tygge istykker ispinner jeg, de få gangene jeg glemmer at jeg egentlig ikke liker is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...jeg pleier å tygge istykker ispinner jeg, de få gangene jeg glemmer at jeg egentlig ikke liker is.

Hehe - jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - jeg og!

*Fnis* Nå skal jeg lage ferdig bløtkake. Alt det "morsomme" man skal gjøre om kvelden, som blir utsatt p.g.a. Inspector Morse...*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å bite over filtstoff - f.eks. når guttungen tar en glefs av øret til kosekatten sin og drar katta ut av bitetaket..

Harde punkter i kritt som gjør at det skriker mot tavla.

Å drikke gammel melk som du tror er fersk.

Og så har jeg en del ting jeg får blodsmak i munnen av, da - har du? Blir sånn nummen i hele tunga, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bite over filtstoff - f.eks. når guttungen tar en glefs av øret til kosekatten sin og drar katta ut av bitetaket..

Harde punkter i kritt som gjør at det skriker mot tavla.

Å drikke gammel melk som du tror er fersk.

Og så har jeg en del ting jeg får blodsmak i munnen av, da - har du? Blir sånn nummen i hele tunga, liksom?

Jeg får blodsmak i munnen hver gang jeg har funnet frem 80-tallstreningsdressen min og tror jeg skal ut og jogge. Etter 10 minutters løping (eller hva man skal kalle det) skal jeg bare hjem fort som faen, men det tar meg gjerne 20 minutter hjem igjen.

Det er da blodsmaken melder seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får blodsmak i munnen hver gang jeg har funnet frem 80-tallstreningsdressen min og tror jeg skal ut og jogge. Etter 10 minutters løping (eller hva man skal kalle det) skal jeg bare hjem fort som faen, men det tar meg gjerne 20 minutter hjem igjen.

Det er da blodsmaken melder seg...

*flire* Jeg får "brystbrann" jeg, da - sånn skikkelig svie i brystet som gjør at man nesten ikke orker puste.

Men blodsmak? nannas eksempel med hårete sluk er glimrende - spesielt dersom det er opp til MEG å rense det..! Får vann i munnnen bare ved tanken - og det er IKKE "glede-seg-til-noe-godt-vann-i-munnen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aina E

Å bite over filtstoff - f.eks. når guttungen tar en glefs av øret til kosekatten sin og drar katta ut av bitetaket..

Harde punkter i kritt som gjør at det skriker mot tavla.

Å drikke gammel melk som du tror er fersk.

Og så har jeg en del ting jeg får blodsmak i munnen av, da - har du? Blir sånn nummen i hele tunga, liksom?

Gyyyh...

Jeg fikk frysninger bare av å lese innlegget ditt.

PS: Det er også ille å høre på noen som filer neglene med papirneglefil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Tanken på å dra en (tre) iskrempinne mellom tennene mine gir meg spader. Takke meg til beger og kjeksis.

Åfyttegrisen! Sånn er jeg også. Bare tanken på den ispinnen får det til å grøsse nedover ryggen på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Å gå ned en kjellertrapp når det blir kaldere nedover.

Det kommer av en slags bunker man kunne besøke i Arizona, hvor det var 5000 klapperslanger bak tjukke glassvegger fra gulv til tak. Jeg var omringet av klapperslanger på nært hold, og lyden når de klapret fikk håret til å reise seg. Jeg trodde jeg skulle svime av og var ikke klar over effekten. Jeg er ikke redd slager heller ikke i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

isopor..*grøss*

Ellers har jeg ørten fobier, men de kan heller tas i en annen tråd en annen gnag..hehe..mora mi påstår at jeg trenger hjelp når jeg er redd for så mye.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Litt hornaktig med gul farge.... da er de lekre....hehe

Jeg pleier bruke avklipte tjukke gule tånegler fra gamlehjemmet her nede som pizzastrø, det kalles "Pizza Al Dente"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg pleier bruke avklipte tjukke gule tånegler fra gamlehjemmet her nede som pizzastrø, det kalles "Pizza Al Dente"

Å fy faen, grise-ulv, den var psyyyk! Og litt kul, he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Å fy faen, grise-ulv, den var psyyyk! Og litt kul, he he..

Hæ ? er det ikke akseptabelt ? Det blir litt å tygge på da, men de som ikke har smakt det får bare bruke fantasien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...