Gå til innhold

Innlegg i underbuksa

Anbefalte innlegg

Gjest øndikken
Skrevet

Jeg kjøpte meg 2 stk maxi sloggi øndikker fordi de var på salg.

Men når jeg prøver dem er de en smule store.

Lurer på om noen av dere har erfaring med noe en kan putte oppi for å fylle ut. Går det feks an å putte bomull oppi ?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det er HELT normalt å putte nie nedi. Hvis du feks har skiftet kjønn fra dame til mann, kan det bli kosmetisk problematisk da menn ofte har mer i buksa. Da kan det passe med en knakkwürst og et par egg. Og skulle du bli sulten ute på tur kan du jo spise av garnityren. Senere kan du f eks oppgradere, så du bruker en mer praktisk plastgreie som du kan ta av og bruke som blokkfløyte når den ikke er i bruk til andre sysler.

Skrevet

"Hu putta bomull i bomullsbuksa mi - hu putta får i fårikålgryta....."

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Hva, DU også? Trodde det var bare min forskrudde familie som kalte truser for undikker (øndikker).....

Vel vel vel.......

Gjest Faar i Ulvikaal
Skrevet

Man må være lettkledd i denne varmen.

Skrevet

Noen av friidrettsløperne har et kilo poteter i buksa, tror jeg, spesielt han engelske, svarte, hva-nå-han-het? Kunne det være noe?

Gjest Tassmus
Skrevet

Dere skulle vist hvor lite tent jeg er akkurat nå..................

Skrevet

Kokevask dem istedet. Da krymper de. Så kan du putte dem i tørketrommel etterpå.

Mye bedre enn at en haug bomull triller ut når du tar av deg trusene.

• 3 år senere...
Gjest Kinasjakk
Skrevet

Dere skulle vist hvor lite tent jeg er akkurat nå..................

*LOL*

Skrevet

*LOL*

Unnskyld meg men har du søkt opp dette inlegget du svarte på nå?

Det er jo fra 2002 jo!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...