Snoopy_Syttifire Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Er du fremdeles i utlandet..... hehe? Vi har omsider kommet hjem etter mye farting land og strand. Vi har hatt en fin ferie men er en smule lei all kjøringen. Skal ikke så mye som se på bilen neste uke. Må jeg ut å kjøre så lukker jeg øynene. Gubben og sønnens svigerfar kommer med flyttelasset til barna om en times tid. De dro til Bergen på fredag, lastet i dag og satte kursen hjemover igjen. Har lovt dem kveldsmat/nattmat når de kommer. Hvordan gikk det med de nye som prøvde å presse seg inn i den indre krets på campingen? Farsken ta disse reklamepelleduttene som popper opp her hele tida. Hver gang de gjør det så forsvinner markøren fra der jeg holder på å skrive. Det e faen så irriterende.....*knurr*. Synes forresten det ser en smule snålt ute her på dol nu. Det er jo så liten plass å skrive på. Jaja, tror jeg skal slenge meg ned på sofaen en liten stund før de kommer. *klemmer* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63516-flisa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.