Gå til innhold

Jeg og Marit Åslein

Anbefalte innlegg

Jeg møtte Marit Åslein på Ormelet sist lørdagskveld. En kan trygt si hu fikk en full(full er ordet) musikerpakke med sjarm. Jeg synes det gikk veldig bra, helt til hu sa, med sin mjukeste og følsomste stemme: "Du musikeren, jeg tror jeg må gå og tisse litt jeg." Sannsynligvis var det kjæresten Jørn, fra Young Neils, det var de som spelte, lei seg. Siden har ingen sett hu.

Jeg huka også bein av Dorthe, hu som det er bilde og artikkel om i VG eller Dagladet idag. Hu blei veldig sinna, men jeg ba pent om unnskyldning før jeg gikk. Det var bare en morsom spøk, men damer eier jo ikke humor.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63537-jeg-og-marit-%C3%A5slein/
Del på andre sider

Fortsetter under...

At kjendisdamer ikke har humor vet vi jo. Det fikk jeg smertelig erfare da jeg tok Mia Gundersen på puppene. Ikke noe grafsgrafs-greier, det var en høflig og rolig gest, men neida, hun ble hoppende, hakkende gal.

De er bare så sjølgode!

Synth ja.... Trur ikke det.

Jeg aner selvsagt ikke hvem noen av de du snakker om er, da jeg er veldig ukultivert, men ormelet vet jeg hvor er!

Har family på Hvasser.

Joda, du veit hvem det er. Hu var med i Lille-Lørdag, hadde fast innslag der. "Lune minutter med Marit" eller noe sånt. Jeg må innrømme, har ledd en del av hu. Denna gangen var det mest hu som lo av meg. Ikke rart det da, musikeren er jo en utrulig sjarmerende og morsom kar når han setter igang.

Annonse

Joda, du veit hvem det er. Hu var med i Lille-Lørdag, hadde fast innslag der. "Lune minutter med Marit" eller noe sånt. Jeg må innrømme, har ledd en del av hu. Denna gangen var det mest hu som lo av meg. Ikke rart det da, musikeren er jo en utrulig sjarmerende og morsom kar når han setter igang.

Åja, nå vet jeg selvsagt hvem det var!

Vi får håpe hun lo av hva du sa/gjorde, og ikke av _deg_! :)

Åja, nå vet jeg selvsagt hvem det var!

Vi får håpe hun lo av hva du sa/gjorde, og ikke av _deg_! :)

Nå har det seg slik at jeg var tilstede på denne omtalte seansen. Jeg er lei for å måtte si det: Musikeren introduserte frk. Åslein for meg, og da var det slutt på tomt musikerprat. Marit og jeg begynte å le av musikeren og så forsvant vi (Marit og jeg) fra stedet.

Nå har det seg slik at jeg var tilstede på denne omtalte seansen. Jeg er lei for å måtte si det: Musikeren introduserte frk. Åslein for meg, og da var det slutt på tomt musikerprat. Marit og jeg begynte å le av musikeren og så forsvant vi (Marit og jeg) fra stedet.

Frekkhetens nådegave har du ihvertfall. Svin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...