Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har fått mensen 3 ganger på 5 uker nå, og man kan si jeg er ganske lei. Hver periode har vart i 4-6 dager - den siste fikk jeg i dag. Er det noe galt? Kan det være stress, lite søvn eller noe annet? Jeg går i tillegg på depressiva, Zoloft 50 mg, men tror ikke det skal ha noe å si (iallfall har det ikke hatt noe å si på mensen før). Jeg er 24 år, og har ikke vært gravid eller noe sånt.

Bør jeg gå til lege? Er det noen andre som har opplevd dette?

Ellers synes jeg det er teit av doktoronline.no å ta betalt for tjenester; dette startet jo som et gratis tilbud. Om en tar betalt her, så bør en heller gå til ordentlig lege som kan gi en grundig undersøkelse; dette gjelder både fysisk som psykisk. Online-leger kan kanskje kun gjette seg til symptomer og foreslå og gi råd - evt. henvise en til fastlegen. Og da må en ut med pengene likevel. Dårlig. :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63684-mensen-3-ganger-p%C3%A5-5-uker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

En venninne av meg hadde det akkurat slik. Hun gikk til gynekolog og fikk tatt UL.

Det viste seg at hun hadde 3 stk. cyster på eggstokkene. Derfor mensblødninger så ofte.

Cystene ville forsvinne av seg selv sa legen. Cyster kommer og går og kan av og til gi blødningsforstyrrelser.

Kontakt gynekolog og få tatt en UL og se om dette også er tilfelle for deg.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...