Gå til innhold

Noen med greie på øyne?

Anbefalte innlegg

Gjest byhuldra

Jeg fikk meg nye og sterkere briller i forrige uke. Hurra... Nå har jeg brukt dem i noen dager, men det kjenes til tider ut som om det er høy sjøgang når jeg går omkring. Jeg har også merket meg at synet er skarpere på det venstre øyet enn det høyre. Har dette noe å si når jeg er høyrehendt?

Uff, jeg savner den "gamle" optikeren min...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63760-noen-med-greie-p%C3%A5-%C3%B8yne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg fikk de nye brillene mine i går jeg... hadde ikke skiftet på tre år - så det var på tide for å si det sånn. Det var ekkelt de første timene - men nå går det greit. Jeg synes du bør gå tilbake til der du kjøpte brillene - for er det noe galt så må jo de rette det opp. Det mest sannsynelige er jo at det er brillene som gjør dette her...

hilsen

Gjest byhuldra

Hei! Jeg fikk de nye brillene mine i går jeg... hadde ikke skiftet på tre år - så det var på tide for å si det sånn. Det var ekkelt de første timene - men nå går det greit. Jeg synes du bør gå tilbake til der du kjøpte brillene - for er det noe galt så må jo de rette det opp. Det mest sannsynelige er jo at det er brillene som gjør dette her...

hilsen

Vel, jeg fikk sist ny styrke i -97... Synes det er flott å se så klart, men så var det jo dette med høyre og venstre... Det føles litt som om venstreøyet dominerer når jeg ser meg omkring, slik var det ikke før..

Min gamle optiker spurte om jeg var keivhendt eller ei, men ikke denne. Også tok den gamle seg bedre tid...

fryd1365380312

Vel, jeg fikk sist ny styrke i -97... Synes det er flott å se så klart, men så var det jo dette med høyre og venstre... Det føles litt som om venstreøyet dominerer når jeg ser meg omkring, slik var det ikke før..

Min gamle optiker spurte om jeg var keivhendt eller ei, men ikke denne. Også tok den gamle seg bedre tid...

Jeg ville gått tilbake og fått sjekket synet/brillene en gang til.. riktige briller er viktig:)

Hvis du ikke er fornøyd hos den optikeren du går til nå kan du jo prøve en annen?

Lykke til!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...