SierDuDet Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 "En far i 40-årene fra Nord-Norge ville plukke opp prostituerte på strøket i Oslo. I baksetet satt sønnen på seks." http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2&item=223867 0 Siter
Lillelurven Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 Du må ikke tro vi alle er så uansvarlige. Nå når jeg skal til Oslo, tar jeg med et hundebur jeg skal plassere sønnen min i, før jeg går på byen. 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 Ja, sånn er de! Litt festlig med moral/horer - men det er sikkert riktig! :-) 0 Siter
Gjest aroh Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 Du må ikke tro vi alle er så uansvarlige. Nå når jeg skal til Oslo, tar jeg med et hundebur jeg skal plassere sønnen min i, før jeg går på byen. Ganske greie de der oppbevaringsboksene også - de som Tårnfrid bruker. 0 Siter
Lillelurven Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 Ganske greie de der oppbevaringsboksene også - de som Tårnfrid bruker. Hmm, tenkte på det. Men det virker så skandaløst liksom. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Skrevet 18. juli 2002 Du må ikke tro vi alle er så uansvarlige. Nå når jeg skal til Oslo, tar jeg med et hundebur jeg skal plassere sønnen min i, før jeg går på byen. Oki, du er kanskje unntaket. Unger tar nok ikke skade av å stå i bur. Den ting er vel ganske sikkert! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Skrevet 18. juli 2002 Ja, sånn er de! Litt festlig med moral/horer - men det er sikkert riktig! :-) Fyren tenkte vel på ordtaket: Tidlig krøkes... osv... 0 Siter
libra Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 Det er vel ikke typisk nordlendinger! Jeg har aldri vært inne på tanken å plukke opp prostituerte på strøket i Oslo! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Skrevet 18. juli 2002 Det er vel ikke typisk nordlendinger! Jeg har aldri vært inne på tanken å plukke opp prostituerte på strøket i Oslo! Og du er helt sikker på at du er er fullstendig nordlending i blodet? 0 Siter
libra Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 Og du er helt sikker på at du er er fullstendig nordlending i blodet? Hvis jeg går en del generasjoner tilbake skal det visstnok være en landsforvist dansk adelsmann der... ellers kun nordlendinger! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Skrevet 18. juli 2002 Ja, det der var jo et kjent fenomen. Endelig en ærlig nordlending her! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Skrevet 18. juli 2002 Hvis jeg går en del generasjoner tilbake skal det visstnok være en landsforvist dansk adelsmann der... ellers kun nordlendinger! Hmmm.... isåfall er dette veldig merkelig... 0 Siter
libra Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 Hmmm.... isåfall er dette veldig merkelig... Jeg er kanskje unntaket som bekrefter regelen? Det kan kanskje forklares med at jeg bodde i Oslo fram til jeg var ti år, så mye av den sosiale preginga foregikk langt fra umoralen nordpå. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Skrevet 18. juli 2002 Jeg er kanskje unntaket som bekrefter regelen? Det kan kanskje forklares med at jeg bodde i Oslo fram til jeg var ti år, så mye av den sosiale preginga foregikk langt fra umoralen nordpå. Det har nok definitivt noe å si, og det forklarer dagens normale tilstand. Det samme ser vi ofte på nordlendiger som flytter til hovedstaden, det at de langt på vei blir oppegående mennesker med langt bedre motorikk enn de som fortsatt bor nord i landet. 0 Siter
libra Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 Det har nok definitivt noe å si, og det forklarer dagens normale tilstand. Det samme ser vi ofte på nordlendiger som flytter til hovedstaden, det at de langt på vei blir oppegående mennesker med langt bedre motorikk enn de som fortsatt bor nord i landet. Du kan si mye rart om nordlendinger, og det gjør du forsåvidt, men motorikken vår er upåklagelig! Rytmisk og fin :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Skrevet 18. juli 2002 Du kan si mye rart om nordlendinger, og det gjør du forsåvidt, men motorikken vår er upåklagelig! Rytmisk og fin :-) Ok, jeg har forsåvidt lite praktisk erfaringer med nordlendinger, så det med motorikken har jeg egentlig ikke satt meg veldig godt inn. Jeg kan innrømme først som sist at den kommentaren kom for å sverte dere. 0 Siter
libra Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 Ok, jeg har forsåvidt lite praktisk erfaringer med nordlendinger, så det med motorikken har jeg egentlig ikke satt meg veldig godt inn. Jeg kan innrømme først som sist at den kommentaren kom for å sverte dere. "den kommentaren kom for å sverte dere" - Dæven, det skjønte jeg ikke.... 0 Siter
Reg@l Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 Nordlendinger er uintelligente og teite. Det er det jeg alltid har sagt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.