bodilb Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 Hva heter liggende utskrift på engelsk? Jeg skal beskrive path'en, altså file/print setup/horizontal? Eller hva det heter :-) Kan du hjelpe? mvh 0 Siter
bodilb Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Skrevet 18. juli 2002 Landscape ? Tja, jo. Høres ikke helt riktig ut, men? Står det det hvis du sjekker i browseren? takk for svar :-) 0 Siter
Atene Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 Tja, jo. Høres ikke helt riktig ut, men? Står det det hvis du sjekker i browseren? takk for svar :-) Hvis jeg velger Print, og Properties, må jeg velge Landscape for å få horisontal utskrift - hvis det var det du mente ? 0 Siter
bodilb Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Skrevet 18. juli 2002 Hvis jeg velger Print, og Properties, må jeg velge Landscape for å få horisontal utskrift - hvis det var det du mente ? javisst, det var det jeg mente. Da har jeg det. Mange takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.