Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest bamma

Nærmer seg fødsel med stormende museskritt. Det er jo en del ulike tegn på at fødsel er i gang og et av dem er at vannet går. Nå lurer jeg på hvorfor vannet går hos noen uten at riene setter i gang, og hos noen går ikke vannet før samtidig med at ungen blir født? Hva skjer når vannet går? Er det noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64039-hva-skjer-n%C3%A5r-vannet-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pathos

Hvorfor noen får vannanvgang og andre ikke det vet jeg ikke. Men vannet gikk hos meg da jeg ventet nr. 1. Hun lå i seteleie, og vannet gikk 3,5 uker før termin.

Jeg lå i senga og sov da jeg våknet av et "plopp", og så flommet vannet ut. Siden ikke noe hadde festet seg var det god plass for vannet å komme ut. Det var utrolig mye vann som kom, det skikkelig flommet ned fra senga og på gulvet. Fikk ambulanse til å kjøre meg til sykehuset. Ca. 2 timer etter vannavgang kom den første rien, men så fikk jeg spinalbedøvelse og storesøster ble født ved keisersnitt.

Ofte kommer det bare litt vann. Som om man tisser, men det stopper ikke opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...