punkyB Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 banansplitt , brownies , multekrem med krummiser .... skrev du den beste forresten ? Da tar jeg alle i en dessert :-) 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Skrevet 18. juli 2002 banansplitt , brownies , multekrem med krummiser .... skrev du den beste forresten ? Da tar jeg alle i en dessert :-) ja, multekrem med krumkaker er en klar favoritt! .-) Og creme brulee! Det har jeg lagd en gang - lagde mat i 2 døgn da jeg fylte 30 - det er snart 10 år siden, kansje jeg burde kjørt en reprise? Det blir så altfor ofte bare hverdagsmat!!! 0 Siter
nanna Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 ja, multekrem med krumkaker er en klar favoritt! .-) Og creme brulee! Det har jeg lagd en gang - lagde mat i 2 døgn da jeg fylte 30 - det er snart 10 år siden, kansje jeg burde kjørt en reprise? Det blir så altfor ofte bare hverdagsmat!!! Crème brulée, tenker jeg. Eller kanskje sjokolademousse? Eller _alle_ Pascal-kakene? *sikle* 0 Siter
Amiga Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 Mandelkjernepudding, pistasjis og hjemmelager karamellis! :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 Tilslørte, heter det, og jeg er faktisk enig med deg 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Skrevet 18. juli 2002 Tilslørte, heter det, og jeg er faktisk enig med deg Hva skrev jeg da? hehe 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 Hva skrev jeg da? hehe Hmmm trodde du skrev snørte men jeg registrerer nå at jeg så feil 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Skrevet 18. juli 2002 Hmmm trodde du skrev snørte men jeg registrerer nå at jeg så feil har du drekt? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 har du drekt? Nope, jeg er akkurat hjemme fra jobb, men nå har jeg helg 0 Siter
nanna Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 Crème brulée, tenker jeg. Eller kanskje sjokolademousse? Eller _alle_ Pascal-kakene? *sikle* Hæ? Hvorfor havnet forrige innlegg der det gjorde? *klør seg i hodet* 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 En frukt-"salat"; Jordbær, nektariner, kiwi og det man måtte ønske. F.eks; nøtter, rosiner, etc. Litt sukker må til. En stor plate Stratos eller annen melkesjokolade finhakkes og serveres som strøssel. På toppen har vi vaniljesaus (kan blandes m/krem). Nammmmm!!! 0 Siter
flisa Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Skrevet 18. juli 2002 En frukt-"salat"; Jordbær, nektariner, kiwi og det man måtte ønske. F.eks; nøtter, rosiner, etc. Litt sukker må til. En stor plate Stratos eller annen melkesjokolade finhakkes og serveres som strøssel. På toppen har vi vaniljesaus (kan blandes m/krem). Nammmmm!!! Og det heter Himmelsk lapskaus - visste du det? ;:-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 En frukt-"salat"; Jordbær, nektariner, kiwi og det man måtte ønske. F.eks; nøtter, rosiner, etc. Litt sukker må til. En stor plate Stratos eller annen melkesjokolade finhakkes og serveres som strøssel. På toppen har vi vaniljesaus (kan blandes m/krem). Nammmmm!!! *sikle, sikle* 0 Siter
tiliti Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 Husker ikke hva det heter .. kapteines drøm ? Nei aner ikke. Uansett: Ananas med krem, hakkede valnøtter, rosiner og raspet sjokolade. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 Jeg vil helst slippe å spise dessert. Du er herved fritatt! Men har ikke alle en dessert-mage da?? Det har jeg :-) Og har masse plass til f.eks. yoghurt-mousse!! 0 Siter
Gjest mjusikeren Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 En jeg lager. Bananer stekt i smør og sirrup, med is, sjokosaus og krem. Smøret og sirrupen fra steikepanna heller en bare over. Kremen og sjokosausen burde en selvfølgelig laga sjæl, men det går med butikk-kjøpt ferdiglaga. Og selvføgelig, som med alt som er godt, så er også dette en kaloribombe deluks. For ikke å si alle kaloribombers mor:-) 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 18. juli 2002 Skrevet 18. juli 2002 Og det heter Himmelsk lapskaus - visste du det? ;:-) Navnet var nytt for meg; men fiiint - desserten er herved døpt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.