Gå til innhold

Oppsummering


Grip

Anbefalte innlegg

Eg har freista ei veke på ferie i tjukkaste mainstream. Det var ei underleg oppleving. Eg vantreivst. Nordmenn som står opp kl. 6 for å leggje eit handkle på solsenga ved bassenget. Ufjelge folk på restaurant, utan danning og folkeskikk. Mobiltelefonar med kjøtmeislydar. Fulle svin som kaukar om natta. Berre småbilar å oppdrive, alltid full av bulkar. Kramboder med junk som er det same over alt. "Show" i hotellhagen med samba og papegøyer. Feite, svære iskremglas. Burger og pizza.

Det skal bli lenge til neste gong. Einaste fordelen er at varmen og vinen gjev bra sex. Ein får ikkje fyllesjuke og dessutan tåler ein meir røyking også.

Jaja, det var kanskje ikkje så ille likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som ei framifrå ferie.

Ja..jo, men ein kan jo ikkje berre drikke og pule heile tida. Ein må jo ut blant folk, og då melder plagene seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..jo, men ein kan jo ikkje berre drikke og pule heile tida. Ein må jo ut blant folk, og då melder plagene seg.

Ein kan jamvel drikke og pule blant folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker heller ikke stim-ferie.

Nei, det er det eg alltid har sagt; vi skulle hatt ei øy for oss sjølve. (Bortsett frå tenestefolket, sjølvsagt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He du ikkje sopass te fantasi?

Det er ikkje fantasien det skortar på. Imidlertid har eg ein borgarleg bakgrunn frå ein møbelert heim, og har visse innebygde sperrer mot å parre meg i offentlegheit. Men eg kan vel arbeide med desse fordommane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkje fantasien det skortar på. Imidlertid har eg ein borgarleg bakgrunn frå ein møbelert heim, og har visse innebygde sperrer mot å parre meg i offentlegheit. Men eg kan vel arbeide med desse fordommane.

Slepp deg løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er det eg alltid har sagt; vi skulle hatt ei øy for oss sjølve. (Bortsett frå tenestefolket, sjølvsagt).

Ja.

Jeg har vært på vestlandet. Det var litt stim der også. Særlig i Flåm. Interessant å sitte og studere alle de stressede turistene som skulle ha med seg alt på minst mulig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grip, du må bruke litt mer penger i året, slik at du ikke har råd til disse ørkesløse feriene.

Eventuelt kan du sende madammen på venninnetur, men det er jo synd om det er andre som skal nyte godt av den økte sex-frekvensen som vinen og varmen frambringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grip, du må bruke litt mer penger i året, slik at du ikke har råd til disse ørkesløse feriene.

Eventuelt kan du sende madammen på venninnetur, men det er jo synd om det er andre som skal nyte godt av den økte sex-frekvensen som vinen og varmen frambringer...

Eg har vanskar med å få utgiftene til å strekkje til. Difor finn eg på slikt.

Det er likevel eit tankekors at prisen på desse pytonturane er såvidt grov, at eg kunne reist til ein annan verdsdel og kost meg...for same pengane. Neste gong blir det noko meir eksotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Jeg har vært på vestlandet. Det var litt stim der også. Særlig i Flåm. Interessant å sitte og studere alle de stressede turistene som skulle ha med seg alt på minst mulig tid.

Flåm er jo eit fjordhøl som blir helvetes trongt om sommaren. Det er i og for seg ein sjarmerande stad, men tidleg juni høver best for ei vitjing.

Det nyttar generelt ikkje å ta seg fram etter vestlandsvegane om sommaren. Det er så inni helvete store mengder med bubilar, campingvogner og turistbussar at det er uframkommeleg. Ein kan jo ikkje ligge med 215/55-16 og vansmekte i 60 km/t i kjølvatnet av natige tyskerfan med bubilane fulle av tysk wurst og øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slepp deg løs.

Eg kom så langt at eg skulle knulle på terassen ein kveld. Men idyllen vart øydelagt av ei bestemor frå Stavanger som saman med si 17-årige dotterdotter absolutt skulle nyte kveldssola på naboterassen 2,5 meter unna. Då er det lettare sagt enn gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vanskar med å få utgiftene til å strekkje til. Difor finn eg på slikt.

Det er likevel eit tankekors at prisen på desse pytonturane er såvidt grov, at eg kunne reist til ein annan verdsdel og kost meg...for same pengane. Neste gong blir det noko meir eksotisk.

Du kan ikke ta meg med deg til Australia neste sommer da? Jeg kan alltids raske med meg noe familie om du har problemer med å få utgiftene til å strekke til.

Jeg stiller med kjentmann der nede. Man yter da litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kom så langt at eg skulle knulle på terassen ein kveld. Men idyllen vart øydelagt av ei bestemor frå Stavanger som saman med si 17-årige dotterdotter absolutt skulle nyte kveldssola på naboterassen 2,5 meter unna. Då er det lettare sagt enn gjort.

Neida, det er lett. Del ut sov i ro til bestemor og barnebarn før du starter med stønningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er lett. Del ut sov i ro til bestemor og barnebarn før du starter med stønningen.

Jeg bare kom på noe...

Vi var en tur på Garage i går (20, sa de i døren. Jeg skulle nesten til å finne fram beviset, men det var penger de ville ha :-Þ), og nede i kjelleren hadde de et skilt:

Øreplugger kr. 5,-

Hehehehehehehe, har du hørt om noe så lite selvhøytidlig før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare kom på noe...

Vi var en tur på Garage i går (20, sa de i døren. Jeg skulle nesten til å finne fram beviset, men det var penger de ville ha :-Þ), og nede i kjelleren hadde de et skilt:

Øreplugger kr. 5,-

Hehehehehehehe, har du hørt om noe så lite selvhøytidlig før?

Neste gang er jeg med. Uten øreplugger, men med legitimasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...