Gå til innhold

Oppsummering


Grip

Anbefalte innlegg

Flåm er jo eit fjordhøl som blir helvetes trongt om sommaren. Det er i og for seg ein sjarmerande stad, men tidleg juni høver best for ei vitjing.

Det nyttar generelt ikkje å ta seg fram etter vestlandsvegane om sommaren. Det er så inni helvete store mengder med bubilar, campingvogner og turistbussar at det er uframkommeleg. Ein kan jo ikkje ligge med 215/55-16 og vansmekte i 60 km/t i kjølvatnet av natige tyskerfan med bubilane fulle av tysk wurst og øl.

Ja, det var nok av dem.

Kan jeg spørre i hvilket fylke du bor i? Jeg skal ikke være mer nærgående :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neste gang er jeg med. Uten øreplugger, men med legitimasjon.

Drit i legitimasjon, husk 20 kroner mer enn du tror du trenger.

Istid var forresten kul. Dog litt skummel, for fireåringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i legitimasjon, husk 20 kroner mer enn du tror du trenger.

Istid var forresten kul. Dog litt skummel, for fireåringer.

Vi dropper kinoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi dropper kinoen.

Ja, fikser du ikke å være fire, så får det være det samme.

Vi var forresten på Fusion i går. Det var så og si det samme uten jacob.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikser du ikke å være fire, så får det være det samme.

Vi var forresten på Fusion i går. Det var så og si det samme uten jacob.

Fant dere en kloning å kline med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang du er på ferie, og folk legger håndkledet på solsenga, så kan du kaste alle i bassenget mens de ligger og sover de ekstra timene før de står opp for å sole seg, for så å ta en selv.

Det gjorde vi da jeg jobbet som guide i syden, etter at det ble bassengkrig (et stygt syn, med mobbing og trakassering) mellom nordlenningene og vestlenningene pga at de holdt av solstoler uten å være tilstede. Det eneste som stoppet faenskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tigertrollet

Neste gang du er på ferie, og folk legger håndkledet på solsenga, så kan du kaste alle i bassenget mens de ligger og sover de ekstra timene før de står opp for å sole seg, for så å ta en selv.

Det gjorde vi da jeg jobbet som guide i syden, etter at det ble bassengkrig (et stygt syn, med mobbing og trakassering) mellom nordlenningene og vestlenningene pga at de holdt av solstoler uten å være tilstede. Det eneste som stoppet faenskapet.

*LOL*

Ser for meg bassengslagsmål mellom blekfete, solbrente nordmenn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

Ser for meg bassengslagsmål mellom blekfete, solbrente nordmenn..

Det var blodig alvor!! Voksne mennesker (gjerne med barn) som sloss om å stå opp tidligst for å kapre en solstol. Og en stakkars dame kom til skade å forville seg over på vestlendingenes område, og ble verbalt jaget over til nordlendingene....

Til slutt måtte vi være mer voksne og stoppe det med trusler om våte håndklær og lære dem oppførsel. Makan!! Folk på sydentur sjekker gjerne inn hjernen ved avreise, og glemmer å hente den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang du er på ferie, og folk legger håndkledet på solsenga, så kan du kaste alle i bassenget mens de ligger og sover de ekstra timene før de står opp for å sole seg, for så å ta en selv.

Det gjorde vi da jeg jobbet som guide i syden, etter at det ble bassengkrig (et stygt syn, med mobbing og trakassering) mellom nordlenningene og vestlenningene pga at de holdt av solstoler uten å være tilstede. Det eneste som stoppet faenskapet.

*LOL* Hvor jobbet du? Egentlig har det vel ikke noe å si for det er likt over alt uten på noen hoteller, der har de vært fornuftig nok til å sette opp forbud mot å "reservere" solsenger! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL* Hvor jobbet du? Egentlig har det vel ikke noe å si for det er likt over alt uten på noen hoteller, der har de vært fornuftig nok til å sette opp forbud mot å "reservere" solsenger! :-)

På et familiehotell i Tyrkia. La meg si det sånn at vi hadde mer problem med oppførselen til familier på tur, enn ungdommer...

Vi satt opp skilt tilslutt, før noen ble skadet i bassengoppgjørene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et familiehotell i Tyrkia. La meg si det sånn at vi hadde mer problem med oppførselen til familier på tur, enn ungdommer...

Vi satt opp skilt tilslutt, før noen ble skadet i bassengoppgjørene =)

Jeg fatter ikke hvorfor folk forandrer seg så mye som de gjør med en gang de forlater landegrensa! Håper det er normale forhold dit jeg skal i morgen! (Hotel Don Gregory, San Augustin) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvorfor folk forandrer seg så mye som de gjør med en gang de forlater landegrensa! Håper det er normale forhold dit jeg skal i morgen! (Hotel Don Gregory, San Augustin) :-)

Det er en gåte for meg også, voksne mennesker...

Men når folk ikke klarer å velge fra en meny engang, uten å spørre guiden sin, da er det ikke mye håp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Det var blodig alvor!! Voksne mennesker (gjerne med barn) som sloss om å stå opp tidligst for å kapre en solstol. Og en stakkars dame kom til skade å forville seg over på vestlendingenes område, og ble verbalt jaget over til nordlendingene....

Til slutt måtte vi være mer voksne og stoppe det med trusler om våte håndklær og lære dem oppførsel. Makan!! Folk på sydentur sjekker gjerne inn hjernen ved avreise, og glemmer å hente den....

Det var jaggu godt trønderne ikke hadde forvillet seg midt mellom vestlendingene og nordlendingene!

*nyter tanken over landsdelskamp i håndklefekting og verbale mordtrusler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tigertrollet

Det var jaggu godt trønderne ikke hadde forvillet seg midt mellom vestlendingene og nordlendingene!

*nyter tanken over landsdelskamp i håndklefekting og verbale mordtrusler*

og når jeg kobler hjernen ut av hvilemodus husker jeg at trusler stort sett er verbale..*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...