Gå til innhold

Har du et favorittspill?


tigertrollet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spilte HOTELL istad med brodern, ganske gøy det altså!

Har sansen for pengespill jeg, særlig hvis jeg kan tyne penger ut av medspillerne :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder du deg like mye som meg?

Grrr, alle har jo lagt seg, ikkenoe action på nett i det hele tatt!

Også jeg som ikke er trøtt i det hele tatt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Spilte HOTELL istad med brodern, ganske gøy det altså!

Har sansen for pengespill jeg, særlig hvis jeg kan tyne penger ut av medspillerne :o)

Ja, særlig hvis "alle hus og hotell brenner"... til motstanderen! HA!

Er hotell noe á la Monopol?

Og ja, jeg kjeeeeeeeder meg avsindig:)

Har fått leiligheta invadert av min kjære bror med kone og to barn...puh. koselig, men fryktelig folksomt da gitt:)

Ellers kjeder jeg meg litt ja.

Ble så hekta på Yatzy at jeg nesten måtte på avvenning (kanskje jeg skulle ringe spilleavhengigehetstelefonen???

Tror kanskje ikke de har hørt om hvor farlig yatzyen kan være!). Ble god også -ikke på tvungen men på fri- så jeg begynnte å spille for to.. Motstanderen var alt fra bikkja mi til teite folk som eks-typer, politikere osv.. Huff, jeg tror jeg må finne på noe annet. hepp.

Og ikke har jeg lyst til å sove -skal jo opp kl.09 allikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Jeg elsker spørrespill (TP,Geni o.l.) også er jo Risk sinnsykt morro da!

Du, var Risk det med kriger mellom land/ verdensdeler og sånt? Hmm. det må jeg prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yatzy er morsomt i perioder, TP, Risk, Kokkeli monke og kortspill er artig tidsfordriv. Og så var det det spillet ingen husker da, hvor man får spørsmål alá "Ville du ofret ditt eget barn dersom det ville reddet livet til 100 000 mennesker?" Og så skal de andre gjette hva du svarer... Det har jeg lett lenge etter, men jeg husker ikke navnet, og ingen andre husker det heller =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Yatzy er morsomt i perioder, TP, Risk, Kokkeli monke og kortspill er artig tidsfordriv. Og så var det det spillet ingen husker da, hvor man får spørsmål alá "Ville du ofret ditt eget barn dersom det ville reddet livet til 100 000 mennesker?" Og så skal de andre gjette hva du svarer... Det har jeg lett lenge etter, men jeg husker ikke navnet, og ingen andre husker det heller =(

Hmm. Det har jeg ikke hørt om tror jeg.

Jeg hater kun sånne mime-spill -er fryktelig dårlig i drama:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilja

Spiller mye "Mistenkt" (detektivspill a la Cluedo) med ungene. Ellers tar jeg gjerne et slag Monopol eller Trivial Pursuit.

Jeg går ALDRI med på å spille noe som jeg egentlig ikke liker. Ønsker nemlig ikke å avsløre hvilken pillråtten taper jeg egentlig er.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tetris ødelegger søvnen -den innhenter deg sånn at du må plassere kuber midt på natta ;)*skummelt*

Ja... Jeg skulle heller ikke lest/svart på innlegget ditt i natt.. Jeg ble sitende å spille Tetris'n istedet for å sove...:-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, særlig hvis "alle hus og hotell brenner"... til motstanderen! HA!

Er hotell noe á la Monopol?

Og ja, jeg kjeeeeeeeder meg avsindig:)

Har fått leiligheta invadert av min kjære bror med kone og to barn...puh. koselig, men fryktelig folksomt da gitt:)

Ellers kjeder jeg meg litt ja.

Ble så hekta på Yatzy at jeg nesten måtte på avvenning (kanskje jeg skulle ringe spilleavhengigehetstelefonen???

Tror kanskje ikke de har hørt om hvor farlig yatzyen kan være!). Ble god også -ikke på tvungen men på fri- så jeg begynnte å spille for to.. Motstanderen var alt fra bikkja mi til teite folk som eks-typer, politikere osv.. Huff, jeg tror jeg må finne på noe annet. hepp.

Og ikke har jeg lyst til å sove -skal jo opp kl.09 allikevel..

Hotell er myyye morsommere enn Monopol! I Hotell er det skikkelige bygninger (i papp, hehe) som er en tro kopi av et virkelig hotell :o) Også er det parkannlegg med badebassenger og slikt! Også kan man være mye mer utspekulert enn i Monopol.

Synd jeg ikke har noen å spille med idag...grusa brodern igår, han måtte selge meg alle hotellene sine!

*glise ondt med hendene fulle av falske 1000-lapper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TP, uten tvil!

Passport på en grei annenplass - eller, nei forresten: Backgammon på andre og Passport på tredje.

I godt lag med god drikke er ikke Pictionary så verst, heller! :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...