Gå til innhold

Har du et favorittspill?


tigertrollet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tigertrollet

Spiller mye "Mistenkt" (detektivspill a la Cluedo) med ungene. Ellers tar jeg gjerne et slag Monopol eller Trivial Pursuit.

Jeg går ALDRI med på å spille noe som jeg egentlig ikke liker. Ønsker nemlig ikke å avsløre hvilken pillråtten taper jeg egentlig er.. ;-)

Så når du spiller et spill du liker vinner du alltid m.a.o?! :)

Jeg vil ikke spille med deg for jeg liker ikke dårlige tapere! *prøver å være morsk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Max Payne.

Men jeg får gå til innkjøpp av GTA3 snart og prøve ut det!

NEEEI! Er ikke det sånn data/tv/-spill?? Isåfall så gjelder ikke det spillet!! Og det er JEG som bestemmer reglene (sånn som når jeg spiller yatzy);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Ja... Jeg skulle heller ikke lest/svart på innlegget ditt i natt.. Jeg ble sitende å spille Tetris'n istedet for å sove...:-\

Skyld ikke på meg:) Man blir hekta -skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEI! Er ikke det sånn data/tv/-spill?? Isåfall så gjelder ikke det spillet!! Og det er JEG som bestemmer reglene (sånn som når jeg spiller yatzy);)

Jo, det er sånne blodige spill som gjør at man får lyst til å drepe noen.

Veldig gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tigertrollet

Hotell er myyye morsommere enn Monopol! I Hotell er det skikkelige bygninger (i papp, hehe) som er en tro kopi av et virkelig hotell :o) Også er det parkannlegg med badebassenger og slikt! Også kan man være mye mer utspekulert enn i Monopol.

Synd jeg ikke har noen å spille med idag...grusa brodern igår, han måtte selge meg alle hotellene sine!

*glise ondt med hendene fulle av falske 1000-lapper*

Næhæææææ. Sånnt spill vil jeg også ha!!! Jeg må bytte ut vennekretsen min for de gidder ikke spille Monopol (de ga meg det i julegave som om det skulle stoppe masinga mi liksom..).

*penger er penger, falske eller ikke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Akkurat nå er det The Sims med tilleggsspillene.

Men er ikke det på data da? Enn gode gamle manuelle spill da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Men er ikke det på data da? Enn gode gamle manuelle spill da??

Å, jeg trodde du mente dataspill ;o). Da blir det kortspill, "Amerikaner".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næhæææææ. Sånnt spill vil jeg også ha!!! Jeg må bytte ut vennekretsen min for de gidder ikke spille Monopol (de ga meg det i julegave som om det skulle stoppe masinga mi liksom..).

*penger er penger, falske eller ikke*

Mmmh. I Hotell kjører man Porche, ikke volvo :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tigertrollet

Vi spiller NEGER. Kortspill

Neger har jeg ikke spillt. Husker bare Vri åtter og trekkamerikaner av kortspill. Men så har jeg hukommelse som en struts:)

I går ble jeg grundig slått i Monopol av en 7-åring og en 12 åring.. Måtte pantsette 8 av 9 finansieringsobjekter (bastøferja og akermek er byttet ut! liker ikke forandringer.grmf.), havnet i fengsel 3 ganger og måtte bare betale hver gang jeg trakk kort! faen. unger har jo ikke respekt for de eldre lenger *snøft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...