Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å ta pedagogikk grunnfag på Friundervisningen i Oslo, men nå har jeg fått vite at det kanskje blir for få påmeldte til at det blir kurs.

Hva kan jeg gjøre da? Jeg er i full jobb. Er det andre steder i Oslo/Akershus som har kveldsundervisning i ped grunnfag? Hvordan fungerer det på Universitetet i Oslo, kan jeg følge noen forelesninger, og likevel få med meg det vesentlige?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64227-pedagogikk-grunnfag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan selv velge hvor mye undervisning du vil følge hvis du tar ped grunnfag ved universitetet i Oslo - men noe undervisning bør nok følges for å få innblikk i hva de vektlegger i studiet.

Jeg tror det kan være vanskelig å ta hele grunnfaget på ett år hvis du samtidig har full jobb - men hvis du bruker litt lenger tid tror jeg det er fullt mulig å bare følge litt undervisning og lese resten på egenhånd.

Du kan snakke med instituttets studiekonsulent og få noen råd der - men det aller beste er om du kunne komme i kontakt med noen videregående ped-studenter som kan si hvilke forelesninger som det er vits i å følge og hvilke som kun gjengir det som står i bøkene.

Det er stor forskjell på kvaliteten på forelesningene - en del av foreleserne har sagt omtrent det samme i mange år nå. Derfor kan viderekommende studenter ha mange nyttige tips. Både pensum og opplegg har vært omtrent likt de siste 5-10 årene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64227-pedagogikk-grunnfag/#findComment-285779
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...