Gå til innhold

Livet suger! (et skikkelig fjortis innlegg)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

24

• neuni

16

• naiv

4

• Prozak

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Hm... Oi, mannen i sengen din er jo klok da :)

Hvis jeg stikker nå, så vil jeg kanskje gjøre det for resten av livet da. Så sitter jeg der alene med løstennene mine og seksti år gamle repriser av Da Capo når jeg er 80... :P

mm...det er jo mulig at du før eller sia må slutte å stikke av, veit du :)

skjønner deg godt eg, for forelskelse er dritskumle greier.

men - som den kjekke unge mannen som ligger i senga mi og sover no sa til meg: kanskje graden av skummelhet er proporsjonal med den potensielle gevinsten.

så - hopp i det! :)

Wow, det var meget fornuftig sagt av kjæresten din!

Den setningen skal stjeles og brukes neste gang jeg får behov for en sånn setning!

:)

Wow, det var meget fornuftig sagt av kjæresten din!

Den setningen skal stjeles og brukes neste gang jeg får behov for en sånn setning!

:)

hehe...ja, han er faktisk ikkje så verst - tru det eller ei! ;)

eg veit ikkje om han har tatt copyright på setningen, i så fall får du belage deg på å betale dyrt for å bruke den :)

hehe...ja, han er faktisk ikkje så verst - tru det eller ei! ;)

eg veit ikkje om han har tatt copyright på setningen, i så fall får du belage deg på å betale dyrt for å bruke den :)

Jeg tror jeg pirat-bruker den. Jeg sier ikke noe til han!

Så det så!!! :)

Bare å si fra hvis han kommer opp med flere sånne gode slagere. Det hender trossalt at man får bruk for sånne, og så kan heller jeg gi han noen ro-tips om han skulle trenge det en dag.

Akkurat det å ro er jeg nemlig jævla god til :)

Bare å si fra hvis han kommer opp med flere sånne gode slagere. Det hender trossalt at man får bruk for sånne, og så kan heller jeg gi han noen ro-tips om han skulle trenge det en dag.

nja..eg veit ikkje om eg får med meg fleire slagere no, for no har vi jo tross alt vært sammen så lenge at alt han seier går inn det eine øret og ut det andre på meg :)

Annonse

Som den forkjemperen for open source og gpl som jeg er, så ville det vært dobbeltmoralsk å ta copyright på ting jeg lager selv :-) Så - værsågod å bruk den som du lyster heh-heh.

"................"

nja..eg veit ikkje om eg får med meg fleire slagere no, for no har vi jo tross alt vært sammen så lenge at alt han seier går inn det eine øret og ut det andre på meg :)

Ja, det blir sånn etterhvert :)

Nå skal jeg spise en bedre fiskemiddag, og så skal jeg til byen og ta meg en øl eller tre med Line - selv om hun selvsagt tror jeg skal drikke kaffe - men ærlig talt :)

Som den forkjemperen for open source og gpl som jeg er, så ville det vært dobbeltmoralsk å ta copyright på ting jeg lager selv :-) Så - værsågod å bruk den som du lyster heh-heh.

"................"

Hjertlig! :)

Jeg runnet forresten Max Payne nå, så jeg må ha noe nytt. Hva synes du om GTA3?

Er det kult?

(Mener du nevnte noe om Max Payne forleden, så jeg går ut fra at du vet hva jeg snakker om :)

Annonse

jaggu - det har du jo rett i!

hm

kva skal eg gjere med det?

eg meiner - eg kan jo ikkje sitte her og glane, da! *legge på ørene* kanskje det er på tide å ta turen i dusjen?

Nettopp, og lørdag hører sammen med øl. I hvertfall for oss unge, spreke, single mennesker.

Du er vel verken ung eller singel, men sprek er du vel :)

Fuck, jeg blir snart 28. Det er nesten for ille.

Hjertlig! :)

Jeg runnet forresten Max Payne nå, så jeg må ha noe nytt. Hva synes du om GTA3?

Er det kult?

(Mener du nevnte noe om Max Payne forleden, så jeg går ut fra at du vet hva jeg snakker om :)

Jepp - GTA3 er veldig bra. Jeg kjøpte nytt skjermkort for litt siden, med GTA3 som hovedårsak :-)

".................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...