Gå til innhold

Livet suger! (et skikkelig fjortis innlegg)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

24

• neuni

16

• naiv

4

• Prozak

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jepp - GTA3 er veldig bra. Jeg kjøpte nytt skjermkort for litt siden, med GTA3 som hovedårsak :-)

".................."

Oki, jeg får kjøpe det snart!

Skjermkortet mitt er vel ikke all verden, men i forhold til det gamle er det ekstremt.

Det funket i hvertfall bra på Max Payne :)

Nettopp, og lørdag hører sammen med øl. I hvertfall for oss unge, spreke, single mennesker.

Du er vel verken ung eller singel, men sprek er du vel :)

Fuck, jeg blir snart 28. Det er nesten for ille.

ja, 28 er ille - berre gru deg! 29 derimot, er genialt :) og berre tenk så mange ganger eg skal bli det! *gliz*

Annonse

ja, 28 er ille - berre gru deg! 29 derimot, er genialt :) og berre tenk så mange ganger eg skal bli det! *gliz*

Hehe, men jeg holder meg jo veldig bra og hvis folk skal gjette på alderen min så gå de sjelden over 25. Ergo kunne jeg fint skryti av meg noen år, og du skal ikke se bortifra at jeg kommer til å bli 28 riktig mange ganger :)

Hehe, men jeg holder meg jo veldig bra og hvis folk skal gjette på alderen min så gå de sjelden over 25. Ergo kunne jeg fint skryti av meg noen år, og du skal ikke se bortifra at jeg kommer til å bli 28 riktig mange ganger :)

åneidu - så snart du runder 28 så skjønner du at det ikkje funker. :)

åneidu - så snart du runder 28 så skjønner du at det ikkje funker. :)

Tja... men jeg er da å regne som en søt liten bunny, i hvertfall når man ser meg? Ikke sant? Og alle vet at sånne små søte kaniner ikke blir så gamle som 28 år, ergo kan jeg ikke være så veldig gammel.

Nei, jeg har ikke spist fleinsopp selv om jeg egentlig ikke forsto hva jeg rørte om over her :)

Annonse

nei, det håper eg da inderlig ikkje! *løpe ut for å handle*

Du og han fyren som er så flink med ordene får ha en riktig fin helg :)

Stikker hvert øyeblikk selv, og det er kanskje på tide for nå sitter jeg trossalt og laster ned Trond Viggo og smurfemusikk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...