Gå til innhold

I går kom det en skapning bort til meg med en...

Anbefalte innlegg

..."fy faen"! Det er visst en shot, og han ville jeg skulle drikke den. Etter å ha forsikret meg om at det ikke var urin i glasset, styrtet jeg den selvsagt, sånn ekte mannfolk gjør.

Men fy faen! Her snakker vi sterke tilstander. Ikke i forhold til sprit, det var vel det vanlige, men jeg følte meg som om den gangen jeg var kjekkas på en mexikansk resturant og ba om den sterkeste dippen de hadde, og tok en skje av den.

Dette var sterke greier!

Noen som vet hva den inneholder? Har aldri hørt om faenskapet før, jeg.

I tillegg kommer jeg hjem og ser at broderen har lastet ned musikk av Finn Patetisk Kalvik på PCen min.

Er det drapsgrunn?

Fortsetter under...

Man dreper ikke broren sin!

Kan det ha vært peppervodka?

Jeg hadde da ikke tenkt til å drepe han da, Amiga. Tidlig på morran for deg? :)

Nei, det var ikke peppervodka, men det var ekstremt sterkt krydder i den. Aner ikke hva...

Annonse

Hva du drakk vet jeg ikke. Nå hadde jeg ikke drukket noe en helt tilfeldig skapning kom bort til meg med, da, selv om du tok visse forholdsregler :)

Ja, det er drapsgrunn. Ingen rettsal i verden hadde dømt deg for det.

Det var ikke en helt tilfeldig person, da. Vet godt hvem han er selv om jeg ikke kjenner fyren godt.

Men jeg hadde nok drukket det uansett.. :)

Nei, jeg tror heller ikke at jeg hadde blitt dømt for slikt, men vi får heller si det sånn at jeg skal glemme denne nesten fatale feilen :)

Gjest glimmer

Det var ikke en helt tilfeldig person, da. Vet godt hvem han er selv om jeg ikke kjenner fyren godt.

Men jeg hadde nok drukket det uansett.. :)

Nei, jeg tror heller ikke at jeg hadde blitt dømt for slikt, men vi får heller si det sånn at jeg skal glemme denne nesten fatale feilen :)

Heh, javel... Men vær litt forsiktig da, gutter blir også dopet ;)

Åh, nå var du helt utrolig snill. Håper broren din verdsetter det og varter opp for deg den følgende uka :)

Heh, javel... Men vær litt forsiktig da, gutter blir også dopet ;)

Åh, nå var du helt utrolig snill. Håper broren din verdsetter det og varter opp for deg den følgende uka :)

Ja, det synes jeg at jeg har fortjent! :)

Neida, jeg blir ikke dopet, og skulle jeg nå bli dopet og sexuelt misbrukt av tre deilige brunetter, så skulle jeg vel overlevd det :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...