Gå til innhold

Er dette dolere?


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oops!

Snuppa og storebror (13 og 25) krysser svenskegrensa i morgen. De blir sikkert stoppa, he he.

Hehe, det skal du ikke se bortifra :)

Mye gale mennesker. En godt voksen fyr som stikker av men en 15 åring.... Det burde vel nesten kvalifisere til gapestokk på åpen gate og bombing med grønnsaker, tomater, etterfulgt av innputting av lengre grønnsaker på svært upassende steder.

Grønnsaker, ja... det minner meg på at jeg snart må kline til med triologien igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne vaffal vært dolere ,for her er det mange rare folk ;-)

Jupp, her er all verdens rare folk samlet under ett tak. Ikke rart at det er så mange leger til å passe på oss her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh.. hvilken bombe at du tenker i de baner dah..;)

Jupp, hadde du vært 14 år yngre skulle jeg hentet deg og kidnappet deg!

Det er sånn jeg er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Jupp, hadde du vært 14 år yngre skulle jeg hentet deg og kidnappet deg!

Det er sånn jeg er :)

NÅ ble jeg skremt, gitt;) Det er sånne som deg mamma har advart meg mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ ble jeg skremt, gitt;) Det er sånne som deg mamma har advart meg mot.

Nei, jeg er som jeg har sagt her tidligere, svigermors drøm.

Jeg er helt sikker på at du når du blir eldre og får en datter som blir 15, vil kontakte meg for å få henne bortført! :)

Kanskje jeg bør bortføre deg isteden! :)

:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Nei, jeg er som jeg har sagt her tidligere, svigermors drøm.

Jeg er helt sikker på at du når du blir eldre og får en datter som blir 15, vil kontakte meg for å få henne bortført! :)

Kanskje jeg bør bortføre deg isteden! :)

:

Svigermors drøm ja.

Selvtilliten er det iallefall ikke noe å si på;)

Jeg er en ikke-bortførbar jente, skjønner du, kjære:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermors drøm ja.

Selvtilliten er det iallefall ikke noe å si på;)

Jeg er en ikke-bortførbar jente, skjønner du, kjære:)

Neida, det har ikke noe med selvtilliten å gjøre. De voksne damene som kjenner meg mener faktisk at jeg er svigermors drøm. Men det er klart, andre som kjenner meg bedre vil selvsagt ikke nevne meg på top 10 lista over verdens drømme-svigersønner! :)

Men jeg er faktisk ikke det monsteret mange her tror jeg er, og jeg er riktig så liten og søt :)

Men jeg hadde vel ikke trengt å borføre deg, vel? Du hadde da kommet frivillig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri :-)

Jeg glemmer ikke da jeg for første gang fikk hjemme-PC og fikk min første erfaring med nettchat. Det er fem år siden.

Hadde aldri sett en chatte-kanal engang, men jeg ville jo gjerne lære meg dette internettgreiene som jeg har hørt så mye om. Så jeg fant en amerikansk side. Der kom jeg i snakk med en amerikansk fyr. Noe av det første han spør om, etter at vi hadde "presentert" oss og sagt hvor vi kom fra, var et slimete "Liker du yngre gutter som meg?"

Jeg var 30 og han 17.

Jeg logget meg ut derfra etter et kjapt "hadet, må gå nå".

Jeg var aldri fristet til å stikke av til Seattle og farte rundt på rømmen der med han, nei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Neida, det har ikke noe med selvtilliten å gjøre. De voksne damene som kjenner meg mener faktisk at jeg er svigermors drøm. Men det er klart, andre som kjenner meg bedre vil selvsagt ikke nevne meg på top 10 lista over verdens drømme-svigersønner! :)

Men jeg er faktisk ikke det monsteret mange her tror jeg er, og jeg er riktig så liten og søt :)

Men jeg hadde vel ikke trengt å borføre deg, vel? Du hadde da kommet frivillig? :)

Så mødrene elsker deg, men ikke døtrene?? Hmm. derfor du var så opphengt i eldre damer altså. Ser man det, ja.

Selvsagt hadde jeg kommet frivillig;) *blunker med de lange øyevippene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri :-)

Jeg glemmer ikke da jeg for første gang fikk hjemme-PC og fikk min første erfaring med nettchat. Det er fem år siden.

Hadde aldri sett en chatte-kanal engang, men jeg ville jo gjerne lære meg dette internettgreiene som jeg har hørt så mye om. Så jeg fant en amerikansk side. Der kom jeg i snakk med en amerikansk fyr. Noe av det første han spør om, etter at vi hadde "presentert" oss og sagt hvor vi kom fra, var et slimete "Liker du yngre gutter som meg?"

Jeg var 30 og han 17.

Jeg logget meg ut derfra etter et kjapt "hadet, må gå nå".

Jeg var aldri fristet til å stikke av til Seattle og farte rundt på rømmen der med han, nei :-)

Det er veldig mye galskap på diverse chattekanaler.

Før jeg fant dol så var jeg en del på IRC og diverse chatter. Jeg kalte meg alltid for Student-ettellerannet, og ingen kunne derfor se om jeg var dame eller mann. Og fy innihelvete og mange slibrige meldinger jeg fikk på PMen av kåte gutter. Jeg har aldri opplevd makan.

Så jeg tror det ferdes mye rart på sånne chatsteder, og jeg hadde aldri villet møte noen fra sånne steder.

Det er rett og slett for mye galskap på de fleste chatter.

Nå har jeg jo møtt folk, dog ikke bortført noen - enda - men det blir noe annet å møte folk man har møtt her. Dette blir jo trossalt på en måte et slags felleskap, og på den måten blir det vel også tryggere å møte folk.

Tryggere for jenter, vel og merke. Det skal vel trossalt litt til for at det er så farlig for sånne som meg og møte folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mødrene elsker deg, men ikke døtrene?? Hmm. derfor du var så opphengt i eldre damer altså. Ser man det, ja.

Selvsagt hadde jeg kommet frivillig;) *blunker med de lange øyevippene*

Joda, døtrene har til tider elsket meg de også, men dette har en merkelig evne til å gå over etterhvert.

Neida, jeg er ikke så dreven når det gjelder lange forhold. Mitt lengste forhold varte trossalt i 6++ mnd.

Har aldri sett det helt store ved forhold, selv om jeg vel også på det området har blitt litt mer "moden" iløpet av de siste årene :)

Så du hadde kommet frivillig, ja? Kanskje jeg kommer og henter deg en dag, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Joda, døtrene har til tider elsket meg de også, men dette har en merkelig evne til å gå over etterhvert.

Neida, jeg er ikke så dreven når det gjelder lange forhold. Mitt lengste forhold varte trossalt i 6++ mnd.

Har aldri sett det helt store ved forhold, selv om jeg vel også på det området har blitt litt mer "moden" iløpet av de siste årene :)

Så du hadde kommet frivillig, ja? Kanskje jeg kommer og henter deg en dag, da! :)

Ja, der klarte du å avsløre feilen ved deg selv helt fint -og helt på egenhånd: Du er 27 og har fremdeles ikke hatt en forhold lengre enn 6mndr??!!

Sikkert mange serie-ONS og så videre, men hvordan kan du vite så mye om samliv og sånt når du ikke har prøvd det? HA!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der klarte du å avsløre feilen ved deg selv helt fint -og helt på egenhånd: Du er 27 og har fremdeles ikke hatt en forhold lengre enn 6mndr??!!

Sikkert mange serie-ONS og så videre, men hvordan kan du vite så mye om samliv og sånt når du ikke har prøvd det? HA!

;)

Jeg har aldri sagt at jeg vet mye, bare at jeg vet min innstilling til det meste! Dessuten har noen av disse forholdene vært ganske intensive og problemfylte, kan man vel trygt si. Da lærer man litt :)

Neida, har ikke hatt så grusomt mange serie ONS og ONS, i hvertfall ikke i forhold til at jeg skjelden har hatt noen seriøse forhold :)

Du da? noen lange forhold bak deg, eller går det stort sett i postmann-sex? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hehe, det skal du ikke se bortifra :)

Mye gale mennesker. En godt voksen fyr som stikker av men en 15 åring.... Det burde vel nesten kvalifisere til gapestokk på åpen gate og bombing med grønnsaker, tomater, etterfulgt av innputting av lengre grønnsaker på svært upassende steder.

Grønnsaker, ja... det minner meg på at jeg snart må kline til med triologien igjen :)

Apropos triologi; bearbeider høvdingen for tida mht DVD-spiller. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Jeg har aldri sagt at jeg vet mye, bare at jeg vet min innstilling til det meste! Dessuten har noen av disse forholdene vært ganske intensive og problemfylte, kan man vel trygt si. Da lærer man litt :)

Neida, har ikke hatt så grusomt mange serie ONS og ONS, i hvertfall ikke i forhold til at jeg skjelden har hatt noen seriøse forhold :)

Du da? noen lange forhold bak deg, eller går det stort sett i postmann-sex? :)

He-he, postmannen kommer bare inn på kaffe..ittno mer:)

Tuller nå litt med deg jeg da -men det virker på synspunktene dine noen ganger at du har hatt forhold av noe lengre varighet. Noe som jo er reinspikka bullshit;) *smiiil*

Nei, mye bygger jo på tilfeldigheter, grad av kresenhet og mange ukjente faktorer i tillegg til en selv..

Har et langt forhold på 6år++ og noen mindre -både av betydning, varighet og seriøsitet:)

Alt for ung, alt for naiv og alt for en hel masse mer... Men det ga en erfaring som er god å ha med seg. Ingen dramatisk brudd, utroskap eller noe sånt -mer av genren "vokste fra hverandre".

Fantastisk å oppleve singellivet i en alder av 26 *glis* -og forhold etter det har jeg trukket meg ut av/frister lite.

Savner jo noen ting med det å være i et forhold, men det er jo mye man kan kompensere det med.

Og den slitsomme dog deilige følelsen av forelskelse *sukk*..

Skjer det så skjer det, men foreløpig har jeg det bra alene:-)

du verden hvilken avhandling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SynderISommersol

Hm.. etter å ha sett bilder av noen dolere, så er det vel noen jeg kunne tenkt meg å ta en kjapp tur med, ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...