Gå til innhold

Er dette dolere?


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Apropos triologi; bearbeider høvdingen for tida mht DVD-spiller. ;-)

Bare snakk med din datter, wulfi, hun har sikkert full kontroll i forhold til tyvegods, og skaffer deg nok en billig DVD! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He-he, postmannen kommer bare inn på kaffe..ittno mer:)

Tuller nå litt med deg jeg da -men det virker på synspunktene dine noen ganger at du har hatt forhold av noe lengre varighet. Noe som jo er reinspikka bullshit;) *smiiil*

Nei, mye bygger jo på tilfeldigheter, grad av kresenhet og mange ukjente faktorer i tillegg til en selv..

Har et langt forhold på 6år++ og noen mindre -både av betydning, varighet og seriøsitet:)

Alt for ung, alt for naiv og alt for en hel masse mer... Men det ga en erfaring som er god å ha med seg. Ingen dramatisk brudd, utroskap eller noe sånt -mer av genren "vokste fra hverandre".

Fantastisk å oppleve singellivet i en alder av 26 *glis* -og forhold etter det har jeg trukket meg ut av/frister lite.

Savner jo noen ting med det å være i et forhold, men det er jo mye man kan kompensere det med.

Og den slitsomme dog deilige følelsen av forelskelse *sukk*..

Skjer det så skjer det, men foreløpig har jeg det bra alene:-)

du verden hvilken avhandling..

Tja.. jeg er ikke helt enig med deg. Mulig jeg har korte forhold bak meg, men jeg har da litt erfaring likevel. Jeg har trossalt ikke hatt problemfrie forhold, i tillegg har jeg møtt mange forskjellige damer, og jeg jeg har da venner som har opplevd det meste. Så sånn sett føler jeg at jeg har full kontroll når jeg svarer på samlivsspørsmål. Helt seriøst! :)

Men... er du plutselig 26, nå? Trodde du var 29, jeg? Det sa du i går!

:)

Menmen... 26 eller 29. Det er samme ulla. Her kjører vi full kontroll uansett, og man må da bare gi f... i alder.

Men... jaja, jeg har full kontroll på samlivsting, altså. Helt seriøst, og jeg er ofte uenig med hun dama på samlivsforumet som tar 100 kroner per innlegg, så hun ville jeg ikke hørt på uansett!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. etter å ha sett bilder av noen dolere, så er det vel noen jeg kunne tenkt meg å ta en kjapp tur med, ja..

Jeg så faktisk bilde av deg, og er du klar for en tur så er det bare å si fra :)

*Takler en rett høyre eller tre, om du vil gi meg det*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Tja.. jeg er ikke helt enig med deg. Mulig jeg har korte forhold bak meg, men jeg har da litt erfaring likevel. Jeg har trossalt ikke hatt problemfrie forhold, i tillegg har jeg møtt mange forskjellige damer, og jeg jeg har da venner som har opplevd det meste. Så sånn sett føler jeg at jeg har full kontroll når jeg svarer på samlivsspørsmål. Helt seriøst! :)

Men... er du plutselig 26, nå? Trodde du var 29, jeg? Det sa du i går!

:)

Menmen... 26 eller 29. Det er samme ulla. Her kjører vi full kontroll uansett, og man må da bare gi f... i alder.

Men... jaja, jeg har full kontroll på samlivsting, altså. Helt seriøst, og jeg er ofte uenig med hun dama på samlivsforumet som tar 100 kroner per innlegg, så hun ville jeg ikke hørt på uansett!

:)

Så da er det vel sånn; at du har full kontroll mener jeg;)

Om vi er enige -det er ikke så nøye;o)

26 da jeg ble singel. Tror øynene dine går i kryss jeg:)

Hatt en fortreffelig aften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er det vel sånn; at du har full kontroll mener jeg;)

Om vi er enige -det er ikke så nøye;o)

26 da jeg ble singel. Tror øynene dine går i kryss jeg:)

Hatt en fortreffelig aften?

Hatt en flott aften!

Været var nydelig, jeg har vært på lektern og drukket øl med en flott venninne, et par øl til, så pizza, så en øl, så ut med noen venner i asker og der var det så mye kjentfolk at det var rent ekstremt.

I tillegg fant jeg ut at jeg skal på go`guttetur til Danmark om et par mnd, på proffboksekamp! (En kompis bokser).

Så kvelden var helt perfekt, faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Hatt en flott aften!

Været var nydelig, jeg har vært på lektern og drukket øl med en flott venninne, et par øl til, så pizza, så en øl, så ut med noen venner i asker og der var det så mye kjentfolk at det var rent ekstremt.

I tillegg fant jeg ut at jeg skal på go`guttetur til Danmark om et par mnd, på proffboksekamp! (En kompis bokser).

Så kvelden var helt perfekt, faktisk :)

Det va'kke dårlig til lørdag å være:) Sikkert dønn mye folk på Lekter'n. *grynte*

Hvor mange uteplasser er det i Asker sentrum da, 2? Og folk pleier å gå ut der istedenfor å dra inn til byen?

Har du sett han bokse før? Må være spennende å se på live.

Jeg har hatt en aktiv lørdagskveld med knallhard frisbee-kasting med min nevø.. gutter er ikke nådige, selv ikke i 7års-alderen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det va'kke dårlig til lørdag å være:) Sikkert dønn mye folk på Lekter'n. *grynte*

Hvor mange uteplasser er det i Asker sentrum da, 2? Og folk pleier å gå ut der istedenfor å dra inn til byen?

Har du sett han bokse før? Må være spennende å se på live.

Jeg har hatt en aktiv lørdagskveld med knallhard frisbee-kasting med min nevø.. gutter er ikke nådige, selv ikke i 7års-alderen:)

Ja, var trivsel på Lektern!

I Asker er det en del utesteder, men bare to som gjelder. Og der er det alltid mye folk, minst like bra som på et utested i byen, så der er det gøy!

Nei, har ikke sett han bokse før, for dette blir hans først proffkamp.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Bare snakk med din datter, wulfi, hun har sikkert full kontroll i forhold til tyvegods, og skaffer deg nok en billig DVD! :)

*snøft*

Sikkert en flammelakkert det da...

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snøft*

Sikkert en flammelakkert det da...

;-)

Ja, det at den er flammelakkert regnet jeg som en selvfølge.

Noe annet går det vel trossalt ikke ann å skaffe oppi bygda der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SynderISommersol

Jeg så faktisk bilde av deg, og er du klar for en tur så er det bare å si fra :)

*Takler en rett høyre eller tre, om du vil gi meg det*

:)

Jeg er ung, fri og single, og hvis du er det samme så?

Så bildet ditt, og likte det jeg så, men av en eller annen grunn trodde jeg du var samboer med en med nick yellow?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ung, fri og single, og hvis du er det samme så?

Så bildet ditt, og likte det jeg så, men av en eller annen grunn trodde jeg du var samboer med en med nick yellow?

Neida, jeg er ung, fri og singel jeg også. Dvs, jeg blir 28 om et par uker, så spesielt ung er jeg kanskje ikke lenger. Faen, før gledet jeg meg til mine bursdager, nå begynner jeg å merke at alderen tynger...:)

Samboer med yellow? Den var ny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...