Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg må ha lagt ut et bilde av meg selv da jeg opprettet MSN-kontoen min. Det skulle jeg gjerne ha fjernet igjen, men jeg finner faen ikke ut hvordan!?? Noen som kan hjelpe meg og geleide meg på veien?

Jeg kan ikke engang huske hvilket, men det ligger åpenbart et bilde av meg i profilen eller noe sånt. Fikk en hotmail i går, der en fyr utrykker sin beundring over hvor søt jeg er og spør om vi skal..æh...bli bedre kjent. Først skjønte jeg overhodet ikke hva han plapret om, for hvordan i alle dager vet han noe om det? Så kom jeg på dette med bildet.

Sånne mail vil jeg helst unngå i fremtiden, og ønsker derfor å slette bildet jeg åpenbart var teit nok til å legge der.

Hvordan gjør man det?

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64347-hvordan-fjerner-jeg-et-bilde-i-msn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg søkte (molli66) på msn.com sin side. Det eneste jeg fikk opp var linken til hjemmesiden din på DOL..?? Det er ikke bilde av "deg" der vedkommende siktet til da?...;-)

Åh ? Pamela-bildet altså?

Snodig. Jeg mener nemlig å huske at jeg la ut et gammelt bilde av meg selv i MSN. Et sånt fra mine yngre dager, da jeg fremdeles var ung og vakker:-)

Jaja, det får heller bare være. Kanskje det var det Pamela-bildet denne fyren snakket om.

Bilde er fint, så det kan du bare beholde der :)

*he-he* Hvorfor er jeg ikke overrasket over at det utsagnet kommer fra deg? :-) Du er liksom typen til å sette pris på en...æh...fin badedrakt og sånn.

Female har altså oppklart saken :-) Jeg ble litt svett en stund, for jeg vet at jeg HADDE et bilde på MSN før. Men jeg har heldigvis kommet til sans og samling og fjernet det før:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...