Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Men sånn er det jo å ha bursdag i fellesferien. Egentlig så er jeg jo vant til det. Men det er litt stusselig å sitte her alene. Med bare ungene. Sambo er på jobb, foreldrene mine er på ferie. Bestemor husket meg i alle fall, det gjør hun bestandig*s*

Men huff, dette var en kjedelig bursdag :)

Fortsetter under...

Pytt, pytt, sikka. Jeg klarte å glemme ut at jeg hadde bursdag en gang, he he. Huska det et par dager seinere.

Var det ingen andre som husket på deg da? Ikke gubben og ikke ungene?

Er ikke egentlig så nøye med en stor feiring,men det hadde vært koselig om sambo hadde hatt fri. Slik at vi kunne funnet på noe sammen.

Annonse

Gjest retvizan

Var det ingen andre som husket på deg da? Ikke gubben og ikke ungene?

Er ikke egentlig så nøye med en stor feiring,men det hadde vært koselig om sambo hadde hatt fri. Slik at vi kunne funnet på noe sammen.

Jeg var i England og seilte regatta, resten av familien var hjemme. Og så skjedde det i de dager hvor jeg ikke hadde mobil. Før-mobilsk tid altså. ;-)

Lillelurven

Om det er noen trøst var ikke min 31 årsdag noe morro heller. Ikke 32, 0g 33 årsdagen heller....:-)Men å fylle år i romjula er jo ikke så veldig gunstig det heller...

Trøst deg med at vi skal ha det morro når du kommer hit, og når jeg kommer til dere engang utpå høsten*s*

Har ikke noe slikt her i byen, men det veit du vel*s*

En *by* uten Mackern?:-( Ikke kamp på Aspmyra heller, hmm. Hva med bagasjeutleveringa på flyplassen , så blir det ikke så ensomt. Sikert mange som hadde synget bursdagssangen hvis du ba om det:-))

Om det er noen trøst var ikke min 31 årsdag noe morro heller. Ikke 32, 0g 33 årsdagen heller....:-)Men å fylle år i romjula er jo ikke så veldig gunstig det heller...

Trøst deg med at vi skal ha det morro når du kommer hit, og når jeg kommer til dere engang utpå høsten*s*

Heia vennen:o)

Hadde du det fint i brylupet da?

I går kveld var vi hos noen naboer, det var koselig. Drakk t.o.m rødvin jeg*s* Og salat spiste jeg, jeg som vanligvis ikke liker noen av delene:o)

Vi får feire vilt når jeg kommer til deg sant*s* Jeg du og Bea.

stor klem

Annonse

En *by* uten Mackern?:-( Ikke kamp på Aspmyra heller, hmm. Hva med bagasjeutleveringa på flyplassen , så blir det ikke så ensomt. Sikert mange som hadde synget bursdagssangen hvis du ba om det:-))

Synger du bursdagssangen til meg da? I en egen tråd på medlinger*s*

Tar du utfordringen?

Jeg var i England og seilte regatta, resten av familien var hjemme. Og så skjedde det i de dager hvor jeg ikke hadde mobil. Før-mobilsk tid altså. ;-)

Å sånn og forstå. Men da hadde du det så moro at du glemte hele greia du da*s*

Det kan du trygt si. *Ler*

Men da er det ikke så farlig:o) Det blir værre når man sitter å kjeder seg, da blir det liksom litt ekstra synd på en. Selv om det ikke er synd i meg i det hele tatt. Herregud hadde vel ikke feira så mye om det hadde vært masse folk hjemme heller :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...