Gå til innhold

Svart kjole i bryllup?


magnolia

Anbefalte innlegg

Hvis den var fin, så hadde jeg sikkert sagt den var fin. Jeg ville ikke finne på å ødelegge en fest for noen ved å si at de brøt en sær regel. Men jeg ville tillatt meg å advare på forhånd hvis noen spurte om råd. For eksempel på DOL.

Jeg hadde aldri blitt fornærmet om bruden ikke kommenterte kjolen min om jeg var gjest i et bryllup. Om hun ikke likte den ville hun vel heller latt være å si noe?

Så når hun først kommer bort å sier hun liker den tar jeg det som et kompliment.

At du ikke ville ønsket sort-kledte i ditt bryllup og ønsket å si ifra på forhånd er jo opp til deg, og det er helt greit for meg. Hadde jeg kommet i ditt bryllup hadde jeg selvfølgelig respektert det ønsket. Men det betyr ikke at det er en skam å gå i sort i bryllup selvom du ikke liker det. Mange syns en sort kjole er fin - også til bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sort er ikke noen bryllupsfarve, nei. Fra gammelt av ikke sømmelig. Velger du likevel å trosse skikk og bruk, så fiff den opp med noe farverikt tilbehør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Basseluska

Svart kjole er greit, men stiller du i hvit kjole, kommer du til å brenne evig i helvete, bare så det er sagt. Det var beskjeden jeg fikk, så jeg turte ikke annet enn å sette himmel og jord i bevegelse og endte opp med en lånt lilla kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri blitt fornærmet om bruden ikke kommenterte kjolen min om jeg var gjest i et bryllup. Om hun ikke likte den ville hun vel heller latt være å si noe?

Så når hun først kommer bort å sier hun liker den tar jeg det som et kompliment.

At du ikke ville ønsket sort-kledte i ditt bryllup og ønsket å si ifra på forhånd er jo opp til deg, og det er helt greit for meg. Hadde jeg kommet i ditt bryllup hadde jeg selvfølgelig respektert det ønsket. Men det betyr ikke at det er en skam å gå i sort i bryllup selvom du ikke liker det. Mange syns en sort kjole er fin - også til bryllup.

Er du pedagog?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan få en anbefaling av meg!

:-)

Takk, minn meg om det neste vår, da.

I mellomtiden går jeg og min sorte kjoler i noen brylluper ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, minn meg om det neste vår, da.

I mellomtiden går jeg og min sorte kjoler i noen brylluper ;o)

Ukuelige optimister og bredt glisende mandag-morgen-tryner over hele linja på DOL i dag.....

Hvilken klode er dette? Mer enn underlig, spør du meg!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukuelige optimister og bredt glisende mandag-morgen-tryner over hele linja på DOL i dag.....

Hvilken klode er dette? Mer enn underlig, spør du meg!

;-)

Velkommen til planeten DOL!

T a k e m e t o y o u' r e l e a d e r . . .

;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukuelige optimister og bredt glisende mandag-morgen-tryner over hele linja på DOL i dag.....

Hvilken klode er dette? Mer enn underlig, spør du meg!

;-)

Det er pga. det nydelige været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...