Gå til innhold

Hvor gammel var du?

Anbefalte innlegg

Gjest nysjerrigper
Skrevet

Når du fikk ditt første barn, og når du giftet deg?

Skrevet

Jeg var 26 når jeg giftet meg, og er 31 år nå (venter mitt første barn i oktober).

Lillelurven
Skrevet

24,jeg er ennå ikke gift, og fikk unge nr. 2 da jeg var 31.

Skrevet

Jeg var 18 år når jeg fikk mitt første barn og 27 år da jeg giftet meg.

Skrevet

Var 16 år når jeg fikk mitt første barn og 24 år når jeg giftet meg, og fikk nr. 2 og 28 år når jeg fikk nr. 3

Snoopy_Syttifire
Skrevet

Jeg var 20 da jeg giftet meg og 23 da jeg fikk mitt første barn. Og mitt første barn blir altså 23 denne uka, da må jeg være.........tjaaaaa.......29? :o))

Skrevet

Var 19 når jeg fikk mitt første barn, nr. 2 kom da jeg var 22. Giftet meg for 3 mnd siden med barnas far, nå er jeg 25.

Skrevet

Var 22 når jeg fikk nr 1, fikk nr 2 og giftet med når jeg var 26. Ble skilt når jeg var 32, så det blir nok ingen nr 3.

Skrevet

Var 22 når jeg fikk nr 1, fikk nr 2 og giftet med når jeg var 26. Ble skilt når jeg var 32, så det blir nok ingen nr 3.

Hvorfor ikke det? Du har jo noen år på deg til å både få barn og bli gift :).

Skrevet

Jeg var 23 år da jeg fikk barn nummer 1, også var jeg 30 da jeg fikk nummer 2. Gifta meg har jeg "ikke rukket" enda, gitt.

Skrevet

Jeg var 23 da jeg fikk sønnen min, og 30 når jeg giftet meg :) Akkurat 1 mnd siden vi giftet oss i dag :)

Skrevet

Jeg var 19 da jeg giftet meg, og 25 da jeg fikk barn.

Gjest sussi
Skrevet

Jeg var 21 år da jeg fikk mitt første barn. Nå har jeg tre.....

Jeg giftet meg da jeg var 26 år

Mvh

Gjest Cebuano
Skrevet

Jeg giftet meg da jeg var 24 og fikk mitt første barn da jeg var 29.

mariaflyfly
Skrevet

Gift da jeg var 22 og fikk Lillemann da jeg var 23.

Skrevet

Giftet meg når jeg var 26, fikk vårt første barn når jeg var 34.

Skrevet

Hvorfor ikke det? Du har jo noen år på deg til å både få barn og bli gift :).

Synes det høres litt plundrete ut å ikke ha samme mor til alle ungene mine... :o)

gnaffel-laffel
Skrevet

Jeg er ikke gammel nok:)

Ei jeg kjenner gifta seg en måned etter at hun fylte 17.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...