Gå til innhold

Nordlendinger er sex fikserte og gale hele hurven


Taj Mahal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Solsikke

    27

  • SierDuDet

    20

  • Taj Mahal

    6

  • Sør

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest megairritert

Hvordan i helv... kan du bruke slike oppslag for å lage et morsomt og ironisk innlegg om nordlendiger.

Det er mennesker bak disse overskriftene, det er ofre, og det er barn.

Hva fan kan man si om søringer da som viser seg så korttenkte som du tydeligvis er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i helv... kan du bruke slike oppslag for å lage et morsomt og ironisk innlegg om nordlendiger.

Det er mennesker bak disse overskriftene, det er ofre, og det er barn.

Hva fan kan man si om søringer da som viser seg så korttenkte som du tydeligvis er!!

#Det er mennesker bak disse overskriftene, det er ofre, og det er barn.#

Det er det faktisk i alle saker!!!! også for dem som ikke har vokst opp i Norge eller dem med en annen hudfarge en rosa!!!

Noen som enkelte synes er viktig å få frem. Mens andre bare tåler så inderlig vel, når det ikke er noe som rammer en selv. Men NÅR det rammer en selv, så blir man irritert.

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var innlegget om sexmisbruk mot barn du forsøkte å linke til, så kan du fan steike meg ikke ha mye vett i hauet. Sorry uttalelsen. Jeg trodde faktisk innlegget ditt skulle være morsomt og hadde tenkt ut ett morsomt svar før jeg gikk inn å sjekka innlegget ditt.

Jeg ber så mye om unnskyldning om det var noe annet du linket til. Men var det den saken du tenkte på så er du fan ikke mye rett og du kan ikke ha mye mellom øra da.

Også si ikke rasistisk ment... herregud altså. *rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe :)

Og du finner det morsomt? Greit nok innlegget var nok ironisk. Men hva er morsomt med at barn blir misbrukt liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Og du finner det morsomt? Greit nok innlegget var nok ironisk. Men hva er morsomt med at barn blir misbrukt liksom?

Jeg så ikke en gang på hva oppslagene var, jeg lo av hvor raskt Taj Mahal postet et ironisk innlegg som oppfølger på mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke en gang på hva oppslagene var, jeg lo av hvor raskt Taj Mahal postet et ironisk innlegg som oppfølger på mitt.

Synes ikke det var noen ironi i at barn blir sexmisbrukt.

"Mannen er også dømt for forsøk på utuktig handlinger mot barn og oppbevaring av et meget betydelig billedmateriale som inneholdt bilder av nakne barn i seksuell kontakt med voksne og dyr, skriver Dagbladet." klippet fra innlegget Taj Mahal sansynligvis siktet til. Ikke noe å le av det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Synes ikke det var noen ironi i at barn blir sexmisbrukt.

"Mannen er også dømt for forsøk på utuktig handlinger mot barn og oppbevaring av et meget betydelig billedmateriale som inneholdt bilder av nakne barn i seksuell kontakt med voksne og dyr, skriver Dagbladet." klippet fra innlegget Taj Mahal sansynligvis siktet til. Ikke noe å le av det vel?

Som sagt, kjære Solsikke, det var ikke det jeg lo av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#Det er mennesker bak disse overskriftene, det er ofre, og det er barn.#

Det er det faktisk i alle saker!!!! også for dem som ikke har vokst opp i Norge eller dem med en annen hudfarge en rosa!!!

Noen som enkelte synes er viktig å få frem. Mens andre bare tåler så inderlig vel, når det ikke er noe som rammer en selv. Men NÅR det rammer en selv, så blir man irritert.

*sukk*

"Men NÅR det rammer en selv, så blir man irritert."

Rammer en selv? Det at en pedofil jævel av en nordlending har voldtatt noen unger vil jeg ikke påstå at har rammet nordlendinger i sin helhet.

Sånn ellers syntes jeg innlegget ditt var humoristisk og helt på sin plass, i og med at det jo trossalt omtrent var sexskandaler nedover hele førstesiden i den avisa der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Men NÅR det rammer en selv, så blir man irritert."

Rammer en selv? Det at en pedofil jævel av en nordlending har voldtatt noen unger vil jeg ikke påstå at har rammet nordlendinger i sin helhet.

Sånn ellers syntes jeg innlegget ditt var humoristisk og helt på sin plass, i og med at det jo trossalt omtrent var sexskandaler nedover hele førstesiden i den avisa der :)

JA og de fleste omhandlet barn.*grøsser* Ingen barn fortjener noe slikt. Selv ikke russiske barnehjemsbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA og de fleste omhandlet barn.*grøsser* Ingen barn fortjener noe slikt. Selv ikke russiske barnehjemsbarn.

Solsikke, du kommer deg ALDRI godt ut av diskusjoner som omhandler diskriminering. Uansett hvor velmenende det du skriver er så kommer det seriøst feil ut. Vil jeg tro.

F.eks:

"Ingen barn fortjener noe slikt. Selv ikke russiske barnehjemsbarn."

Det må da være noe av det mest rasistiske jeg har lest her i hele dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA og de fleste omhandlet barn.*grøsser* Ingen barn fortjener noe slikt. Selv ikke russiske barnehjemsbarn.

Selv ikke russiske barnehjemsbarn?

Du trenger ikke forsvare deg. Jeg skjønner at du sikkert ikke mente det slik det kom ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Solsikke, du kommer deg ALDRI godt ut av diskusjoner som omhandler diskriminering. Uansett hvor velmenende det du skriver er så kommer det seriøst feil ut. Vil jeg tro.

F.eks:

"Ingen barn fortjener noe slikt. Selv ikke russiske barnehjemsbarn."

Det må da være noe av det mest rasistiske jeg har lest her i hele dag :)

Jeg skulle til å kommentere den, men jeg tenkte kanskje det var en smakløs spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solsikke, du kommer deg ALDRI godt ut av diskusjoner som omhandler diskriminering. Uansett hvor velmenende det du skriver er så kommer det seriøst feil ut. Vil jeg tro.

F.eks:

"Ingen barn fortjener noe slikt. Selv ikke russiske barnehjemsbarn."

Det må da være noe av det mest rasistiske jeg har lest her i hele dag :)

Taj Mahal sa ikke rasistisk ment.

Jeg poengterte bare at barn ikke fortjener noe slikt uansett hvor de kommer fra. Vel tromsø mannen som ble dømt hadde misbrukt russiske barnehjemsbarn. Det var slett ikke noe som helst rasistisk i det jeg skrev. Men jeg forstår jo hvordan enkelte klarer å lese det som rasisme. *rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv ikke russiske barnehjemsbarn?

Du trenger ikke forsvare deg. Jeg skjønner at du sikkert ikke mente det slik det kom ut.

Nei du har helt rett, jeg mente det ikke rasistisk i det hele tatt. Ingen fortjener noe slikt om de kommer fra Norge,sudan, russland eller andre plasser.

Men det at de jentene var fra rusland var det eneste jeg kunne finne som kunne forklare Taj Mahals: ikke rasistisk ment... i hovedinnlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taj Mahal sa ikke rasistisk ment.

Jeg poengterte bare at barn ikke fortjener noe slikt uansett hvor de kommer fra. Vel tromsø mannen som ble dømt hadde misbrukt russiske barnehjemsbarn. Det var slett ikke noe som helst rasistisk i det jeg skrev. Men jeg forstår jo hvordan enkelte klarer å lese det som rasisme. *rister på hodet*

Jeg forstår at du ikke mente det "slemt", men det unektelig slik ut.

Det virker her som om du mener at russiske barnehjemsbarn fortjener å ha det verre enn andre, men _så_ ille mener du at selv de, ikke bør ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...