Gå til innhold

Nordlendinger er sex fikserte og gale hele hurven


Taj Mahal

Anbefalte innlegg

Jeg siktet til OG linket til HELE avisen!

Hvem i alle dager har sakt det skulle være morsomt???

ikke rasistisk ment, var morsomt, men ikke noen innlegg i hele avisen var det etter min mening.

SDD:

ser jeg jo selv hvor smakløst overskriften var. Men egentlig så var det ikke det _smakelige_ jeg skulle ha frem. Mange usmakelige innlegg har vært her på DOL, og det var DE jeg "apet" etter.

Men tro ikke det var lett!

Etter overskriften å dømme, skulle en tro at dette innlegget kunne være morsomt. Men det var jo bare elendighet- og hva skulle være morsomt med det?

Og hva har dette med "rasisme "å gjøre ?

Jeg støtter Solsikke her. Det må da være måte på tull ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Solsikke

    27

  • SierDuDet

    20

  • Taj Mahal

    6

  • Sør

    1

Mest aktive i denne tråden

Jeg siktet til OG linket til HELE avisen!

Hvem i alle dager har sakt det skulle være morsomt???

ikke rasistisk ment, var morsomt, men ikke noen innlegg i hele avisen var det etter min mening.

SDD:

ser jeg jo selv hvor smakløst overskriften var. Men egentlig så var det ikke det _smakelige_ jeg skulle ha frem. Mange usmakelige innlegg har vært her på DOL, og det var DE jeg "apet" etter.

Men tro ikke det var lett!

Så utrolig flott at jeg tok feil da. Jeg håpet jo i det lengste på at jeg faktisk tok feil. Men siden du ikke hadde noen forklaring.....

Men bra du ikke har en slik syk form for humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megairritert

#Det er mennesker bak disse overskriftene, det er ofre, og det er barn.#

Det er det faktisk i alle saker!!!! også for dem som ikke har vokst opp i Norge eller dem med en annen hudfarge en rosa!!!

Noen som enkelte synes er viktig å få frem. Mens andre bare tåler så inderlig vel, når det ikke er noe som rammer en selv. Men NÅR det rammer en selv, så blir man irritert.

*sukk*

Jeg har da aldri med et ord sagt at det ikke er ofre når de har annen hudfarge, du tillegger meg meninger som jeg ikke har.

Uansett hudfarge, rase, om det er barn, dyr, kvinner eller hva pokker disse syke menneskene kan finne på å misbruke så synes jeg ikke de er noe å slå en vits av. Det er dypt tragiske saker.

Hvis du ville illustrere den generelle rasismen i Norge med dette så fant du en jævlig dårlig sak å bruke i ditt forsøk på å være ironisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#"Men NÅR det rammer en selv, så blir man irritert."

Rammer en selv? Det at en pedofil jævel av en nordlending har voldtatt noen unger vil jeg ikke påstå at har rammet nordlendinger i sin helhet.#

Med rammer en selv, siktet jeg til det å bli satt i bås. Alle Nordlendinger! Jeg kunne godt ha plukket ut en link eller tre! fra avisen, men det gjorde jeg IKKE.

Jeg tror egentlig ikke alle nordlendinger er sex fikserte, selv om det nesten kunne tyde på det utfra den dagens avis. Dermed ser man hvor dumt det kan bli.

Lenger ned var det en som sa at det faktisk er personer bak.... lurer på hva det er bak, når de har annen hudfarge....dyr?

Her var det mange med empati og forståelse for offrene og de reagerte høylytt. Men hvor er empatien når det blir slengt dritt og løgn om andre mennesker i fra andre land?

ja,ja....

Jeg er ikke enig med deg. Jeg så som sagt humoren i at hele siden var fylt opp med norldendinger som var bura inn for sexovergrep.

Det jeg ikke forstår er sammenhengen i forhold til utlendinger som du sier blir satt i bås. Det gjør de jo ikke. Ingen sier at "utlendinger er voldlige", og det er ikke å henge ut en hel gruppe bare fordi man sier at 100 pakistanere fløy på hverandre i byen. Det kunne stått 100 unge menn men hvorfor ikke fortelle det faktum at gutta var pakistanere?

Jeg synes det er relevant, så jeg ser lissom ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...