Gå til innhold

Jenter, sover dere med BH?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

61

• Tanya1365380060

49

• kie

7

• tonie

6

Annonse

Så du mener de blir slappere av å sove uten? Det var jo egentlig det jeg ville frem til da...

Jeg har ingen anelse om de blir slappere av å sove uten eller ikke. Det er et ikke-tema for meg.

Sørg for å sove på magen da, det blir de vel sikkert ikke slappe av, i alle fall.

Tror det er minimalt (ingeting) brystene siger ved å sove uten bh. Det er viktig å ha på bh når man beveger seg (går, løper osv) hvis man vil unngå at de dras nedover av tyngdekraften. men når man ligger nede skjer jo ikke dette.

Så sportsbh ved trening, vanlig, god bh som gir nødvendig hold til daglig, og ingenting om natten. Det er både behagelig og nok for å hindre unødig "sig".

Tror det er minimalt (ingeting) brystene siger ved å sove uten bh. Det er viktig å ha på bh når man beveger seg (går, løper osv) hvis man vil unngå at de dras nedover av tyngdekraften. men når man ligger nede skjer jo ikke dette.

Så sportsbh ved trening, vanlig, god bh som gir nødvendig hold til daglig, og ingenting om natten. Det er både behagelig og nok for å hindre unødig "sig".

tror ikke man får mer hengepupper av å gå uten BH på dagen heller jeg da men....

Annonse

Gjest Pricilla

Sover naken eller i trusa. har sovna med bh et par ganger etter ejg har vært på fylla, og det er ikke noe godt å våkne med tvangstrøye!

Tviler på at puppene blir slappere av å sove uten bh. Slappe blir de uansett en gang i tida..

Tenk på hvor slappe de kan bli når man tar "doggy" da! Uf.. neste gang skal jeg be typen om å bandasjere dem inn før vi begynner.. De skvulper sånn mens vi holder på. : )

Nei. om natta skal pupper og fett slenge løst! Deilig det med litt pusterom fra stramme klær.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...