Gå til innhold

Jenter, sover dere med BH?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

61

• Tanya1365380060

49

• kie

7

• tonie

6

Gjest retvizan

Jenter som sover med BHen på er i hvertfall ikke velkommen i min seng!

Om de blir slappe? Selvsagt. Men det gir vel jeg faen i. Så lenge skal trossalt ikke jentene ligge i senga mi, at det blir no`problem.

Tenker det er andre saker som står i større fare for å bli slappe.

*Mobb*

Oii, det er begynt! *Løper til fjernkontrollen*

Annonse

Om de blir slappe? Selvsagt. Men det gir vel jeg faen i. Så lenge skal trossalt ikke jentene ligge i senga mi, at det blir no`problem.

Når den blir slapp forsvinner de vel kan jeg tenke meg! *s*

Nei, aldri. Gurimalla, noe så ubekvemt!

Vent, forresten...jeg prøvde å sove med bh'en på da jeg ammet (for å forhindre lekkasjer). Men det ga jeg fort opp. Vemmelige greier. Føles som å gå med rustning døgnet rundt.

Nå har ikke jeg akkurat Pamela-pupper heller, så at mine skal begynne å henge noe særlig, er jeg ikke bekymret for :-)

Annonse

Tanya1365380060

*kaster av meg BHen* Sånn, velkommen nå?

;)

Huff, nei. Jeg ville aldri utsatt Tuppen og Lillemor for noe sånt.

Nå skal det vel innrømmes at attributtene har blitt noget slappe med årene, og ja, det kommer nok _helt_ sikkert av at jeg ikke har brukt BH når jeg sover. Når jeg blir 50 så henger de vel sånn ca ned på knærne tenker jeg. *slenger Tuppen over skuldra*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...