Gå til innhold

Jenter, sover dere med BH?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

61

• Tanya1365380060

49

• kie

7

• tonie

6

Huff, nei. Jeg ville aldri utsatt Tuppen og Lillemor for noe sånt.

Nå skal det vel innrømmes at attributtene har blitt noget slappe med årene, og ja, det kommer nok _helt_ sikkert av at jeg ikke har brukt BH når jeg sover. Når jeg blir 50 så henger de vel sånn ca ned på knærne tenker jeg. *slenger Tuppen over skuldra*

*ler*

Da møtes vi hos kirurgen om noen år, da.

For å få dem jekka opp til over navlehøyde i allefall.

;-)

tror ikke man får mer hengepupper av å gå uten BH på dagen heller jeg da men....

Faktisk har jeg måttet ete i meg den påstanden jeg og. Men ikke for egen del da...Men de som har greie på det påstår at man unngår iallefall _strekkmerker_ på brystene ved å bruke en god, støttende bh. Ikke så ulogisk egentlig, når man vet at strekkmerker oppstår i underhudsfettet når det strekkes eller tøyes over tid.

Annonse

Det eneste jeg ber om er at du slenger meg ut av sengen med forsiktighet, når du merker at puppene mine begynner å henge litt av den konstante ikke-bruken av BH i senga. Deal?

;)

Jeg ville aldri slengt deg ut av senga, men det vet jeg jo kanskje ikke før jeg har hatt deg der :)

Tanya1365380060

Jeg ville aldri slengt deg ut av senga, men det vet jeg jo kanskje ikke før jeg har hatt deg der :)

Nei man skal aldri si aldri...:)

Neida, tror ikke at jeg er så vrien å ha med gjøre, at noen noengang vil finne det nødvendig å bokstavelig talt slenge meg ut av sengen (vedkommende hadde i tilfellet fått seg noen slag...;)),men som sagt, du kan jo ikke vite det før du har hatt meg der..

;)

Nei man skal aldri si aldri...:)

Neida, tror ikke at jeg er så vrien å ha med gjøre, at noen noengang vil finne det nødvendig å bokstavelig talt slenge meg ut av sengen (vedkommende hadde i tilfellet fått seg noen slag...;)),men som sagt, du kan jo ikke vite det før du har hatt meg der..

;)

Nei, det har du jaggu rett i. Og jeg har ikke hatt så jævla mange kvinnfolk i senga mi - enda - egentlig, men jeg tror ikke jeg noengang vil kaste noen av dere på hue og ræva ut.

Man er da dannet :)

Sover uten bh (bortsett fra når jeg er i barsel og må ha div. innlegg...).

Om de blir slappere av det tror jeg ikke. Tror det evt. kommer av andre ting.

"Sover uten bh (bortsett fra når jeg er i barsel og må ha div. innlegg...)."

Det må vel bety at du stort sett sover med bh....? ;-)

Annonse

Tanya1365380060

Nei, det har du jaggu rett i. Og jeg har ikke hatt så jævla mange kvinnfolk i senga mi - enda - egentlig, men jeg tror ikke jeg noengang vil kaste noen av dere på hue og ræva ut.

Man er da dannet :)

Ja, ihvertfall du...*kremt kremt* Neida, du er sikkert så dannet så:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...