Gå til innhold

Jenter, sover dere med BH?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

61

• Tanya1365380060

49

• kie

7

• tonie

6

Annonse

Sluker jo en del såpe da, så det er ikke rart vi har fantasi. Selv om jeg må si at Lion og Melaisas fantasi er litt mer pervers enn min da:o)

Ja, lion og melaisa er vestlendinger, og de er til og med verre enn dere fra nord. Derfor er de noe mer ustabile enn deg, sånn humormessig :)

Tanya1365380060

Håhå, jeg så deg nok! Du er verre enn din navnesøster du. Grisejente.

Ja fy for en grisejente jeg er!

Det er vel heller din noe skitne fantasi som får deg til å se syner tenker jeg...og da er det vel heller deg man kan kalle for grisejente...;)

Annonse

Tanya1365380060

Det er klart jeg ikke er frekk, det ville jeg aldri vært :)

Neida, har ikke sett noen plantetendenser enda :)

og det er en bra ting..eller..?:)

Vet egentlig ikke hva en plante ifølge deg er, men jeg aner at det ikke er særlig positivt..så da får jeg vel ta det som et kompliment at jeg ifølge deg ikke så langt har gitt tegn om plantetendser...:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...