Gå til innhold

Jenter, sover dere med BH?

Anbefalte innlegg

Ja jeg vet det, mente ikke luring i den forstand:)

Når har du planer om å legge deg ikveld du da, du som skal opp så tidlig og greier? Det skal ikke jeg..hihi *geiper* ;)

Det er noen som har det, ja...:)

Jeg vet ikke, men jeg legger meg nok ikke så mye seinere enn rundt 23-23.30-24.00 eller rundt der :)

Kan du ikke dukke opp på ranglere klokken 22.30?

Da kommer jeg innom, må se på Ozzy-showet på MTV før det :)

Fortsetter under...

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

61

• Tanya1365380060

49

• kie

7

• tonie

6

Tanya1365380060

Det er noen som har det, ja...:)

Jeg vet ikke, men jeg legger meg nok ikke så mye seinere enn rundt 23-23.30-24.00 eller rundt der :)

Kan du ikke dukke opp på ranglere klokken 22.30?

Da kommer jeg innom, må se på Ozzy-showet på MTV før det :)

Det er så sinnsykt bra show, hele familien er jo helt gale! Selve ozzy er så utrolig lik faren til eksen min, bare at faren er nok litt mer dannet kan man si..men likhetene er der og det gjør hele greia enda morsommere..:)

Vi sees rundt halv elleve da!:)

Det er så sinnsykt bra show, hele familien er jo helt gale! Selve ozzy er så utrolig lik faren til eksen min, bare at faren er nok litt mer dannet kan man si..men likhetene er der og det gjør hele greia enda morsommere..:)

Vi sees rundt halv elleve da!:)

Jupp, de er ikke helt stabile den gjengen der. Personlig klarer jeg ikke å se den Ozzy vi her ser i showet som den mannen jeg kjenner fra musikken. Men showet er artig, og stabile er de for all del ikke :)

Yes, vi snakkes om halvannen time :)

Annonse

Han er ikke så lettskremt han heller. Han er jo musikeren. Dessuten er han jo veldig glad i deg. På sin egen svært uhomofile måte ;-)

Du må si til han at jeg er veldig glad i han også, men mer på en litt mer ufeminin, homofil måte :)

Neida, hyggelig fyr, det er han, så du har gjort et kupp der, tror jeg!

Dere får møte opp på noen treff igjen en gang i framtiden :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...