Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisan og takk for sist - skikkelig koselig å treffe deg ;-). Det syntes faktisk gubben også.

Vi ble imponert over kåken og størrelsen.

Vi kom hjem ca 23.30 - helt utslitte.

Vi ble jo endel forsinket pga av den ulykken i Drivdalen ( huff....vraket så ikke ut).

I tillegg anbefalte våre venner, som vi var på hytten til,å ta av fra Sognefjell og kjøre til Årdal. For å slippe ferge. Det skulle vi ikke ha gjort. Skikkelig tabbe. At veien var smal, og at de opplyste at de manglet rekkverk var så, men det som var verst var at tåken lå som en tykk grøt og vi så omtrent ingenting. Jeg ble redd, og gubben inrømte at han ikke likte seg.

I alle fall er vi vel hjemme, og jeg har bare pakket opp toalettsakene og satt på en vaskemaskin.

Nå skal jeg i dusjen og så skal jeg dole litt før jeg legger meg.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64652-raglan/#findComment-289153
Del på andre sider

Gjest retvizan

Heisan og takk for sist - skikkelig koselig å treffe deg ;-). Det syntes faktisk gubben også.

Vi ble imponert over kåken og størrelsen.

Vi kom hjem ca 23.30 - helt utslitte.

Vi ble jo endel forsinket pga av den ulykken i Drivdalen ( huff....vraket så ikke ut).

I tillegg anbefalte våre venner, som vi var på hytten til,å ta av fra Sognefjell og kjøre til Årdal. For å slippe ferge. Det skulle vi ikke ha gjort. Skikkelig tabbe. At veien var smal, og at de opplyste at de manglet rekkverk var så, men det som var verst var at tåken lå som en tykk grøt og vi så omtrent ingenting. Jeg ble redd, og gubben inrømte at han ikke likte seg.

I alle fall er vi vel hjemme, og jeg har bare pakket opp toalettsakene og satt på en vaskemaskin.

Nå skal jeg i dusjen og så skal jeg dole litt før jeg legger meg.

Klem

*Smask*

Snoopy påstår at du er normal?! Det kan da umulig stemme???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64652-raglan/#findComment-289165
Del på andre sider

Akkurat _det_ er jeg slett ikke overbevist om. Dama har det tross alt med å stå å vrikke på seg øverst på stiger.

Velkommen hjem forresten! :-) Har savna deg her, vi får ta litt msn en av dagene.

Når jeg kjenner etter så har jeg savnet dere også ;-))

Men når jeg ikke hadde tilgang på pc gikk det fint, men det var kjekt å logge seg på igjen.

Jeg gidder ikke å oppdatere meg, så hvis jeg har gått glipp av det helt store får du informere meg om det

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64652-raglan/#findComment-289181
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...