Gå til innhold

Retvizan, amiga, isis - og de som bare vil kikke

Anbefalte innlegg

Nå er galleriet oppdatert med noen flere bilder :-)

De to som heter "mensen" og "eggløsning" - hehe, de hadde vi hengende på badet - men jeg raska de med på en utstilling, og en gammel skolelærer av meg kjøpte dem! *s* - så nå er det tomt på badet gitt! :-)

http://www.geocities.com/flisa_ja/galleri.html

Fortsetter under...

Annonse

"Balsameringsens gud" likte jeg godt. Du er flink!

Hva tar du normalt for et bilde?

Det spørs helt....de store egyptiske priset jeg til 800,- ferdig innrammet - men jeg beholdt de selv. De små "mensen" og "eggløsning" gikk samlet for 700,-...ellers har jeg de minste til 150,- . Selger alltid ferdig innrammet.

Holder nå på med en serie kystbilder - som skal stilles ut i Oslo i september (tror jeg)...de kan du jo komme og se, -DA :)

Det spørs helt....de store egyptiske priset jeg til 800,- ferdig innrammet - men jeg beholdt de selv. De små "mensen" og "eggløsning" gikk samlet for 700,-...ellers har jeg de minste til 150,- . Selger alltid ferdig innrammet.

Holder nå på med en serie kystbilder - som skal stilles ut i Oslo i september (tror jeg)...de kan du jo komme og se, -DA :)

Kystbilder - det liker jeg!

Har ei venninne som også holder på med det samme som deg. Men hun tror jeg tar mer for bildene sine, dessuten er de mer..tja..merkelige. Ikke helt min smak, men det som gjør det bra er at man kjenner den som har laget bildet.

Kystbilder - det liker jeg!

Har ei venninne som også holder på med det samme som deg. Men hun tror jeg tar mer for bildene sine, dessuten er de mer..tja..merkelige. Ikke helt min smak, men det som gjør det bra er at man kjenner den som har laget bildet.

Enig med deg - det er moro å eie noe som en man har hilst på har laget.

Jeg burde male mer, for det jeg har holdt på med opp igjennom årene har bare vært bestillinger og ting til jobben, -og det er ikke SÅ moro.

Nå skal jeg bare male for å kose meg, og kanskje selge de etterpå.

har også planer om en serie med reker....:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...