Gå til innhold

Dagens ultralyd :-))) (ikke for sarte sjeler)


becca72

Anbefalte innlegg

Dere som ikke ønsker å lese om graviditet, hopp over dette!

Vi så navlestrengen og et pulserende hjerte, og vips så var det 2 pulserende hjerter!!!

Vi skal ha TVILLINGER!!!!

Vi har bare ledd siden vi kom ut fra legen :-) Det er helt utrolig. Må nok ha noen dager/uker å svelge dette på. Så i kveld skal vi ut å spise. Dette må feires :-) Vi er bare så lykkelige akkurat nå. Sitter med ultralydbilde foran meg, med to små foster :-) Så rart...

Og så lenge det ikke er et eget forum for oss ivf/icsi gravide, blir jeg nok hengende her. Dere blir ikke kvitt meg så lett ;-)

Lykke til alle sammen! Det er håp for oss alle :-) Krysser fingrene for alle sammen!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Er ikke så aktiv skriver her, men følger med. Ville bare si lykke til å kos deg med magen, det er så kjekt med slike historier.

Skal selv ha frysforsøk i sept.

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har flere forsøk bak meg uten å lykkes.....MEN jeg gleder meg virkelig på dine vegne!!!!!!! Også 2 barn i magen da!!! Kos deg i kveld. Det er der vel unt :-)

NB! Ikke la noen "presse" deg ut i fra dette forumet. Vi trenger gladmeldinger!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

Hyggelige nyheter. Når dere først lyktes, så lyktes dere til gangns altså! :-)

Er man gravid, så er man gravid. Det spiller ingen rolle hvordan man ble det vel? Bekymringer og uro har vi alle sammen da. Og dette er forumet der man kan dele dem med andre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det var altså ikke Graviditetsforumet jeg leste innlegget på, slik jeg trodde:-)

Da blir jo mitt første innlegg under her litt...æh...meningsløst. Men dog...det har vel ingen betydning HVORDAN man ble gravid? Gravid er man jo uansett, så hvorfor føler du at det Graviditetsforumet som finnes her ikke er noe for deg/dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Når blir terminen, da?

Jeg hadde termin på lørdag...

*venter fortsatt*

Så utrolig herlig!!

Gratulerer så masse, og kos deg fremover. Håper dere som har lykkes holder dere her og støtter oss som enda ikke har klart det. Hvem skal vi ellers spørre om symptomer osv? Hvem skal gi oss pågangsmot og håp om at det går an å lykkes etter div. antall forsøk? Nei, jeg håper dere kan være her!

Er kjempeglad på dine vegne Becca72, og håper selvfølgelig så mange som mulig av oss får anledning til å følge i dine fotspor!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nord-Trønder

Gratulerer så mye! Du har mye glede i vente (ja, og litt slit da...).

Gratulerer becca72 - tenk to stykker da gitt!

Jeg synes det velter inn med tvillinger og trillinger(!) her for tiden. Dette må da være en av de mest lønnsomme investeringene den norske stat har gjort på lenge. Det samme kan neppe sies om deres investeringer av oljepengene - her tapes det millioner daglig uten at man gjør noe nummer utav det!

Hold oss oppdattert, og lykke til alle fire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var flott å lese. Tenk to små sjeler i magen. Har du vokst mye ?

Lykke til i hvertfall, og som sagt: bare bli her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk! Spranget fra å frykte at det ikke er liv der inne til å oppdage at det er hele to stykker må være formidabelt! Gratulerer!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer becca72 - tenk to stykker da gitt!

Jeg synes det velter inn med tvillinger og trillinger(!) her for tiden. Dette må da være en av de mest lønnsomme investeringene den norske stat har gjort på lenge. Det samme kan neppe sies om deres investeringer av oljepengene - her tapes det millioner daglig uten at man gjør noe nummer utav det!

Hold oss oppdattert, og lykke til alle fire!

Jeg føyer meg inn i rekken av gratulanter!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære becca72!!!

Dette var utrolige nyheter...også to stykker da. Enig med Nord-Trønder - den norske stat ser ut til å få valutta for pengene!!!

Gratulerer så mye becca og kos deg videre med voksende mage! - Og ta vare på deg selv!

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nullemor

Becca!!!!

Hva var det jeg sa??? hcg'en din VAR så høy at det MÅTTE være tvillinger!!!

GRATULERER!!!!!!!!!!!

Dette tar litt tid å forstå for dere, det skjønner jeg godt.

Dobbel lykke-JIPPI!!

Så dere navlestrengen også? hvor langt er du på vei idag?

Hærlig å lese dette altså!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!Det var gode nyheter. Kos deg og nyt graviditeten. Du får nok å gjøre senere. Du har vel hørt....en er som ingen, men to er som ti.

Lykke til!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føyer meg inn i rekken av gratulanter!

Med vennlig hilsen

Kjære becca72 :o)

GRATULERER ! ! ! ! Tenk at du skal ha 2!!! Det er bare helt fantastisk :o)

Håper du fortsetter å oppdatere oss her inne :o)

Lykke til videre, becca!!!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...