Gå til innhold

Dagens ultralyd :-))) (ikke for sarte sjeler)


becca72

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Katheinka

Gratulerer med full uttelling, Becca, dette var kjempenyheter!!! Kos deg med magen, for nu gaar det bra, banna bein!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin1970

Becca

Gratulerer så mye og lykke til videre. Kos deg i tiden framover.

Jeg håper nå å komme etter med dobbel lykke i september, da jeg begynner på et nytt IVF-forsøk 13. august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA!!!!!

Er det ikke herlig å se på UL at alt er bra. Og så 2 stk da gitt.

Grattis så mye og lykke til videre.

Vi får følges!!!!!!!

Hilsen TK. 10+6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle positive innlegg! Dere er virkelig herlige :-) Vet ikke hva jeg skulle gjort uten alle dere i tiden som har vært!

*Stor klem til dere alle sammen*

For å svare på noen av spørsmålene (som jeg husker i farta) :Jeg er i dag onsdag 7+2. Ja de kunne se navlestrengen :-) (Vi ser den også på ul bilde) Magen er oppblåst, men buksene passer :-)

Vi er for øyeblikket i lykkerus. Har vært ute og spist. Det var så vidt jeg orket, for kvalmen er med meg overalt! Men det var koselig :-) Det er plutselig så mye å tenke på...

Tusen takk alle sammen. Og lykke til med forsøkene. Jeg heier på dere alle sammen!!!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Tusen takk for alle positive innlegg! Dere er virkelig herlige :-) Vet ikke hva jeg skulle gjort uten alle dere i tiden som har vært!

*Stor klem til dere alle sammen*

For å svare på noen av spørsmålene (som jeg husker i farta) :Jeg er i dag onsdag 7+2. Ja de kunne se navlestrengen :-) (Vi ser den også på ul bilde) Magen er oppblåst, men buksene passer :-)

Vi er for øyeblikket i lykkerus. Har vært ute og spist. Det var så vidt jeg orket, for kvalmen er med meg overalt! Men det var koselig :-) Det er plutselig så mye å tenke på...

Tusen takk alle sammen. Og lykke til med forsøkene. Jeg heier på dere alle sammen!!!

Stor klem fra

Heisan!

Vil bare ønske deg hjertelig til lykke!! Har følgt deg lenge nå. Er selv i gang med forsøk nr. 2...

Og håper du informerer videre :-)

Det er en viss forskjell å pule og være redd for å bli gravid hver gang,- og pule og vite at du ikke kan bli gravid! Jeg hadde aldri kunnet føle det samme som "vanlig" gravide! Og vi har også en ennen opplevelse til en graviditet da det ikke er en selfølge men noe vi har gått igjennom "himmel og helvete" for å oppleve.

Håper DOL kan åpne et forum for GRAVIDE UFB ere. Gravide UFB ere er ikke som andre gravide!!!

Tilgi språket for sarte sjeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

Vil bare ønske deg hjertelig til lykke!! Har følgt deg lenge nå. Er selv i gang med forsøk nr. 2...

Og håper du informerer videre :-)

Det er en viss forskjell å pule og være redd for å bli gravid hver gang,- og pule og vite at du ikke kan bli gravid! Jeg hadde aldri kunnet føle det samme som "vanlig" gravide! Og vi har også en ennen opplevelse til en graviditet da det ikke er en selfølge men noe vi har gått igjennom "himmel og helvete" for å oppleve.

Håper DOL kan åpne et forum for GRAVIDE UFB ere. Gravide UFB ere er ikke som andre gravide!!!

Tilgi språket for sarte sjeler.

PULE ?

Går det ikke an å formulere seg litt annerledes på et seriøst forum da?

Herregud. Pule gikk vi rundt og sa da vi var fjortisser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Becca!

Kom hjem fra noen dagers ferietur, og det første jeg ser er denne gladmeldingen :o) Gratulerer så masse. Det er jo bare helt fantastisk.

Jeg har fremdeles 1 uke igjen til jeg skal på ul, så jeg kommer med en oppdatering da:-)

Stor gratulasjonsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer becca72 :))

Er selv 24 uker på vei med med mine to gutter - du har MASSE å glede deg til! Dobbelt så mange spark bl.a! Deilig!! (så langt i hvertfall ;) )

Vil også tipse deg om www.tvillinglista.com

Lykke til!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Du har mye glede i vente (ja, og litt slit da...).

Gratulerer så mye!! Har selv ivf tvillinger som er 7 mnd.pluss en på tre.Nok og henge fingrene i,men du verden så kos:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...