Nyco Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 Takk for sist alle sammen! Har vært på ferie, tre nydelige uker i nord :0) Fikk beskjed av samordna opptak her om dagen, kommer ikke inn! Dyskalkuli er ikke runnlag for å søke på særskilte vilkår sier dem! T U L L I N G E R !!!!!!! Jeg forfølger saken videre og de som er interessert her får bare følge med ;0) 0 Siter
birdie Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 Stå på, Nyco! Jeg har hverken hatt ferie (er jo hjemme hele tida) eller søkt på noen skole, men i morra skrives jeg inn på sjukehuset for å få lillebroren til Adrian - på mandag skal jeg til pers! )) 0 Siter
Nyco Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Skrevet 26. juli 2002 Stå på, Nyco! Jeg har hverken hatt ferie (er jo hjemme hele tida) eller søkt på noen skole, men i morra skrives jeg inn på sjukehuset for å få lillebroren til Adrian - på mandag skal jeg til pers! )) Har du fått innvilget snitt?! I så fall kjempeflott :0) Krysser fingrene og gleder meg til å høre hvordan det gikk! 0 Siter
birdie Skrevet 26. juli 2002 Skrevet 26. juli 2002 Har du fått innvilget snitt?! I så fall kjempeflott :0) Krysser fingrene og gleder meg til å høre hvordan det gikk! Jepp, det var ikke noen diskusjon en gang! Nesten antiklimaks, vet du - jeg hadde jo forberedet DEN argumentrekka.. ;o) Nå er jeg nettopp tilbake fra innskrivinga; har fått permisjon til søndagskvelden. I nitida mandagsmorran får vi fohåpentligvis høre de første, liflige små skrikene..! (begynner endelig å ta inn over meg hva som skal skje..) 0 Siter
naiv Skrevet 26. juli 2002 Skrevet 26. juli 2002 Jepp, det var ikke noen diskusjon en gang! Nesten antiklimaks, vet du - jeg hadde jo forberedet DEN argumentrekka.. ;o) Nå er jeg nettopp tilbake fra innskrivinga; har fått permisjon til søndagskvelden. I nitida mandagsmorran får vi fohåpentligvis høre de første, liflige små skrikene..! (begynner endelig å ta inn over meg hva som skal skje..) ..og alle Dol-tantene gleder seg. 0 Siter
birdie Skrevet 26. juli 2002 Skrevet 26. juli 2002 ..og alle Dol-tantene gleder seg. Hehehe.. koselig, det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.