Gå til innhold

Kan dere huske.....dere som ble født på 60-tallet - eller før..


flisa

Anbefalte innlegg

Den jordbærisen som var en firkant-klump - på trepinne. utenpå var det gullpapir med trykket jordbærplante - i grønt og rødt. Papiret satt stramt rundt isen, og ikke på pinnen.

DET VIL JEG HA NÅ!....men det finnes ikke noe som ligner en gang - fikk en sms av Snoopy-damen nå - hun mener en youghurt-is lignet.......*SUKK*

Må ha det, bare MÅ HA DET! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    12

  • flisa

    11

  • libra

    8

  • Dorthe

    7

Mest aktive i denne tråden

Snoopy_Syttifire

Var det den som kostet 25 øre? Den var god men tror ikke det var yogurtis! Himmel for noen lyster du har! :-)

Den isen fra de gode gamle dager var ingen yoghurtis. Men det var en som lignet på smak. Og jeg har virkelig lett etter den!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den isen fra de gode gamle dager var ingen yoghurtis. Men det var en som lignet på smak. Og jeg har virkelig lett etter den!!!!!

Men jordbærisen i Tresisen eller heter det Trikolor nå ligner i hvert fall.

Jeg husker best nøtteisen jeg, samme opplegg som jordbærisen, og den var kjempegod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den isen fra de gode gamle dager var ingen yoghurtis. Men det var en som lignet på smak. Og jeg har virkelig lett etter den!!!!!

Er du sikker på at den ville ha vært like god i dag som du synest den var på 60-tallet? ;-)

Husker du ikke merket på yogurtisen heller?

Her nede har vi en jordbæris i literskartong som ligner på smak (litt syrlig?), har faktisk i fryseren, men det hjelper jo lite! :-Þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jordbærisen i Tresisen eller heter det Trikolor nå ligner i hvert fall.

Jeg husker best nøtteisen jeg, samme opplegg som jordbærisen, og den var kjempegod.

Det kan jeg nok tro, her nede har vi en i kartong, jordbær og fløte og jordbærisen ligner! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jeg nok tro, her nede har vi en i kartong, jordbær og fløte og jordbærisen ligner! :-)

Heldiggris!!!!

Jeg vil ha det også :-(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggris!!!!

Jeg vil ha det også :-(.

Den ligger der i fryseren og frister, men siden jeg skal ta kolesterolprøve i morgen tidlig har jeg tenkt å vente, har vært ganske sunn nesten hele uken! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger der i fryseren og frister, men siden jeg skal ta kolesterolprøve i morgen tidlig har jeg tenkt å vente, har vært ganske sunn nesten hele uken! ;-)

Jeg har vært ute å kjøpt jordbær nå isteden. 9,90 kr for kurven hos tyrkeren. Men jordbærsesongen er vel ferdig hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ute å kjøpt jordbær nå isteden. 9,90 kr for kurven hos tyrkeren. Men jordbærsesongen er vel ferdig hos deg?

Den er vel ikke helt ferdig, jeg så jordbær på fruktbutikken i går men de så overmodne ut. I tillegg er de svindyre og har dårlig smak!

*misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vel ikke helt ferdig, jeg så jordbær på fruktbutikken i går men de så overmodne ut. I tillegg er de svindyre og har dårlig smak!

*misunnelig*

Skjønner du er misunnelig, men det er jeg på din is også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du er misunnelig, men det er jeg på din is også.

Den får jeg jo ikke spist før i morgen hvis den varer så lenge da! *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjett om jeg husker den da!

Kjempegod, og som du sier - nå er det ikke en eneste is som ligner. Yoghurtis er ikke i nærheten en gang.

Si fra hvis du finner en som er like god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den får jeg jo ikke spist før i morgen hvis den varer så lenge da! *snufs*

Å, er det slik hjemme hos deg også at dine godsaker forsvinner? Jeg gjemmer mine i klesskapet men det er jo litt vanskelig med is.

Hvis den er borte i morgen så får du kjøpe deg ny og spise den med en gang.

Å nå husket jeg smultebollen jeg har gjemt i skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, er det slik hjemme hos deg også at dine godsaker forsvinner? Jeg gjemmer mine i klesskapet men det er jo litt vanskelig med is.

Hvis den er borte i morgen så får du kjøpe deg ny og spise den med en gang.

Å nå husket jeg smultebollen jeg har gjemt i skapet.

Ja her må det gjemmes, men isen er egentlig ikke min! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her må det gjemmes, men isen er egentlig ikke min! ;-)

Bare ta den likevel, du har sikkert masse tilgode. Det har i hvert fall jeg. I vinter gjemte jeg Colaen min bak gardina på soverommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ta den likevel, du har sikkert masse tilgode. Det har i hvert fall jeg. I vinter gjemte jeg Colaen min bak gardina på soverommet

Hehe... jeg har salt lakris liggende både i kleskapet og i barskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født på 70-tallet og husker den! Det fantes en med krokansmak også.

Ellers gikk det en del i Drumstick, bruspulver (rød papirpose), svarte smokker og Smørbukk. Og Donald kosta 4,25.

*sukke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... jeg har salt lakris liggende både i kleskapet og i barskapet!

Tom godteri i undertøyskuffen ble funnet. Sjokolade ligger i en kurv i klesskapet mitt. Har du noe forslag til gode gjemmesteder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...