Gå til innhold

Filmelskere


Cmoo

Anbefalte innlegg

Sett noen filmer (både nye og gamle)i det siste, som kan anbefales?

Eller vet dere om noen veldig gode sider på nettet med filmstoff, trailere, filmer under produksjon o.l.?

Titter selv en del på trailere på filmweb.no, og surfer innom filmmagasinet sine sider, men det er lenge siden jeg har sett en omfattende, god side på nettet.

Om det har med film å gjøre, kom med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tigertrollet

Jeg så "Gutter er gutter" med Hugh Grant og syntes den var morsom.

Ellers så jeg en gammel gangsterfilm fra '84(?) for et par måneder siden som jeg faktisk likte veldig godt (selv om den varte i nesten fire stive timer..); "Once upon a time in America".

Mange gamle filmer er vel verdt å se:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så "Gutter er gutter" med Hugh Grant og syntes den var morsom.

Ellers så jeg en gammel gangsterfilm fra '84(?) for et par måneder siden som jeg faktisk likte veldig godt (selv om den varte i nesten fire stive timer..); "Once upon a time in America".

Mange gamle filmer er vel verdt å se:-)

Den siste har jeg ikke sett, men "Gutter er gutter" så jeg for ett par uker siden, og flirte godt, samt at jeg smånusset litt mot Hugh, som jeg synes var ganske kjekk i den filmen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet hva jeg liker, så jeg trenger vel ikke å skrive så mye nå. Det blir bare gjentagelse.

Får du DVD-spiller og kjøper Gudfaren triologien, så vent til directors cut'en kommer!

Ikke det, den er jo ekstrem den opprinnelige også, men jeg så nå store forskjeller fra den Directors cut-versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet hva jeg liker, så jeg trenger vel ikke å skrive så mye nå. Det blir bare gjentagelse.

Får du DVD-spiller og kjøper Gudfaren triologien, så vent til directors cut'en kommer!

Ikke det, den er jo ekstrem den opprinnelige også, men jeg så nå store forskjeller fra den Directors cut-versjonen.

*notert*

Ingen nye filmer i det siste? "Spiderman"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*notert*

Ingen nye filmer i det siste? "Spiderman"?

Nei, bare Monsters Ball og Star Wars 2.

Begge har du vel sett så de trenger jeg vel ikke å anbefale.

Jeg mistenker for øvrig MIB 2 og ha før premiere i dag.

Den må jo selvsagt sees! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en dansk film nå nylig 'midt i mellom', syns den var severdig.

Det minner meg på at jeg burde se "Den eneste ene". Som jeg somler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det minner meg på at jeg burde se "Den eneste ene". Som jeg somler...

Har det sånn selv, fikk med meg Folk flest bor i Kina på den aller siste visninga - vi var to i salen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Den siste har jeg ikke sett, men "Gutter er gutter" så jeg for ett par uker siden, og flirte godt, samt at jeg smånusset litt mot Hugh, som jeg synes var ganske kjekk i den filmen =)

Jo, Hugh kledde den nye sveisen. Han var ikke sååå typisk seg selv. Noen ganger foretrekker jeg å gå på filmer som jeg vet vil underholde meg -da er en amerikansk komedie ofte bankers:-)

Har du sett den norske filmen "Folk flest bor i Kina"? Jeg havnet i feil kinosal *kremt* da jeg skulle se Monster's Ball for et par uker siden (Bra film!) -og vurderte å bli sittende og heller se den norske, men følget mitt nektet blankt:) Lurte på om den er verdt å se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare Monsters Ball og Star Wars 2.

Begge har du vel sett så de trenger jeg vel ikke å anbefale.

Jeg mistenker for øvrig MIB 2 og ha før premiere i dag.

Den må jo selvsagt sees! :)

Er det ikke vanlig premiere?

Den er et must, samt at jeg gleder meg til "Minority report" m/Tom Cruise, og nå er det bare 4,5 mnd til Ringenes Herre 2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det sånn selv, fikk med meg Folk flest bor i Kina på den aller siste visninga - vi var to i salen...

Næmmen, ikke minn meg på flere filmer jeg skulle ha sett...*gremmes enda mer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Jo, Hugh kledde den nye sveisen. Han var ikke sååå typisk seg selv. Noen ganger foretrekker jeg å gå på filmer som jeg vet vil underholde meg -da er en amerikansk komedie ofte bankers:-)

Har du sett den norske filmen "Folk flest bor i Kina"? Jeg havnet i feil kinosal *kremt* da jeg skulle se Monster's Ball for et par uker siden (Bra film!) -og vurderte å bli sittende og heller se den norske, men følget mitt nektet blankt:) Lurte på om den er verdt å se?

ehh.. eller Engelsk komedie.. Samma språk ihvertfall *grynt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke vanlig premiere?

Den er et must, samt at jeg gleder meg til "Minority report" m/Tom Cruise, og nå er det bare 4,5 mnd til Ringenes Herre 2...

Jeg gleder meg også til ringenes herre 2, samt Ringenes herre 1 på DVD. Directors cut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, Hugh kledde den nye sveisen. Han var ikke sååå typisk seg selv. Noen ganger foretrekker jeg å gå på filmer som jeg vet vil underholde meg -da er en amerikansk komedie ofte bankers:-)

Har du sett den norske filmen "Folk flest bor i Kina"? Jeg havnet i feil kinosal *kremt* da jeg skulle se Monster's Ball for et par uker siden (Bra film!) -og vurderte å bli sittende og heller se den norske, men følget mitt nektet blankt:) Lurte på om den er verdt å se?

Se mitt svar til libra =)

Jeg så "Spiderman" rett før "Gutter er gutter", og må si jeg synes den var knakende kul. Jeg glemmer forøvrig alle de kule filmene jeg skulle ha sett det øyeblikket de tas av filmplakaten. Noen kommer ikke på video engang....*stink*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...