Gå til innhold

Filmelskere


Cmoo

Anbefalte innlegg

Næmmen, ikke minn meg på flere filmer jeg skulle ha sett...*gremmes enda mer*

Neida, den tredje jeg nylig så er guttefilmen, og du har jo allerede nådd å myse litt på Hugh :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg også til ringenes herre 2, samt Ringenes herre 1 på DVD. Directors cut! :)

Er det bare "Directors cut" som gjelder nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare "Directors cut" som gjelder nå da?

Neida, kjenner jeg meg rett så kjøper jeg nok Ringenes herre når den kommer, eller i det minste leier den. Den er fabelaktig!!!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bare" småmorsom? Uansett skal jeg se den..

Ikke like morsom som den forrige, men helt grei. Michael jackson var best :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Har sett "Gutter er gutter" - den var morsom ! Har ellers planlagt å se "Unfaithful" og "Murder by number" - disse tror jeg er superbra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"The unsaid" er en av de beste filmene jeg har sett i det siste. Andy Garcia spiller i den. Intens psykologisk thriller kalles det visst :) Absolutt verdt å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...