Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trodde du valsa rundt dryppende i stua jeg:-)

Hva gjør du torsdag/fredag, helst formiddag?

Da smaker jeg gjerne på kaffen din.Evt. kan jeg driste meg til å spandere et glass rødvin på deg,om du ennå ikke har fått rydda*s*

Skal melde min ankomst til hovedstaden.

Så heldig du er, skulle ønske det var meg!

*trenger husmorferie*

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

14

• Ulv I Faarikaal

12

• naiv

6

• Lillelurven

3

Mest aktive i denne tråden

Lillelurven

Så heldig du er, skulle ønske det var meg!

*trenger husmorferie*

Takk,jo det skal bli deilig. Skulle ønske jeg hadde tillit og penger til en lengre ferie ,alene!!!

Men, 3-4 dager i Oslo får holde så lenge. Gallerier, butikker og div. venner skal besøkes. Blir morro å treffe Zirine:-)

For ikke å snakke om å få sitte helt alene, anonymt og nytende og stirrende *s* på cafeer.

Håper du snart får anledning til å komme deg litt vekk du også.

Burde ikke sønnen din i Norge (det er rett forstått av meg?) få besøk av moren sin? :-)

Men,selvsagt, flyprisene kan få en til å gråte.Iallefall her i landet.

Go mårra førræsten.

Takk,jo det skal bli deilig. Skulle ønske jeg hadde tillit og penger til en lengre ferie ,alene!!!

Men, 3-4 dager i Oslo får holde så lenge. Gallerier, butikker og div. venner skal besøkes. Blir morro å treffe Zirine:-)

For ikke å snakke om å få sitte helt alene, anonymt og nytende og stirrende *s* på cafeer.

Håper du snart får anledning til å komme deg litt vekk du også.

Burde ikke sønnen din i Norge (det er rett forstått av meg?) få besøk av moren sin? :-)

Men,selvsagt, flyprisene kan få en til å gråte.Iallefall her i landet.

Go mårra førræsten.

Problemet er at mannen ikke lar meg dra avgårde på ferie uten barna! :-( Det er jo ikke så dyrt å reise alene, lettere er det å få overnatte hos folk også når man drar uten barn!

Jaja, nå har jeg ikke penger uansett......

Annonse

Dette innlegget klikket jeg meg inn på i ren nyskjerrighet. Tenkte det stod "hårfarge på ulv"

Det var jo en lang ulvedebatt.

*skuffet*

Vi kan gjerne diskutere hårfargen på ulven - det ville iallefall være på nivå med alt annet som diskuteres her inne for tiden :)

Ja til ulv, nei til sau, sier jeg bare - både med og uten hår.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Vi kan gjerne diskutere hårfargen på ulven - det ville iallefall være på nivå med alt annet som diskuteres her inne for tiden :)

Ja til ulv, nei til sau, sier jeg bare - både med og uten hår.

Liker ikke sau jeg heller, men søstra mi har ca 100 av dem. Saubukken Morten ble tatt av lynet !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...