Amiga Skrevet 27. juli 2002 Skrevet 27. juli 2002 Trodde du valsa rundt dryppende i stua jeg:-) Hva gjør du torsdag/fredag, helst formiddag? Da smaker jeg gjerne på kaffen din.Evt. kan jeg driste meg til å spandere et glass rødvin på deg,om du ennå ikke har fått rydda*s* Skal melde min ankomst til hovedstaden. Så heldig du er, skulle ønske det var meg! *trenger husmorferie* 0 Siter
Lillelurven Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Så heldig du er, skulle ønske det var meg! *trenger husmorferie* Takk,jo det skal bli deilig. Skulle ønske jeg hadde tillit og penger til en lengre ferie ,alene!!! Men, 3-4 dager i Oslo får holde så lenge. Gallerier, butikker og div. venner skal besøkes. Blir morro å treffe Zirine:-) For ikke å snakke om å få sitte helt alene, anonymt og nytende og stirrende *s* på cafeer. Håper du snart får anledning til å komme deg litt vekk du også. Burde ikke sønnen din i Norge (det er rett forstått av meg?) få besøk av moren sin? :-) Men,selvsagt, flyprisene kan få en til å gråte.Iallefall her i landet. Go mårra førræsten. 0 Siter
Amiga Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Takk,jo det skal bli deilig. Skulle ønske jeg hadde tillit og penger til en lengre ferie ,alene!!! Men, 3-4 dager i Oslo får holde så lenge. Gallerier, butikker og div. venner skal besøkes. Blir morro å treffe Zirine:-) For ikke å snakke om å få sitte helt alene, anonymt og nytende og stirrende *s* på cafeer. Håper du snart får anledning til å komme deg litt vekk du også. Burde ikke sønnen din i Norge (det er rett forstått av meg?) få besøk av moren sin? :-) Men,selvsagt, flyprisene kan få en til å gråte.Iallefall her i landet. Go mårra førræsten. Problemet er at mannen ikke lar meg dra avgårde på ferie uten barna! :-( Det er jo ikke så dyrt å reise alene, lettere er det å få overnatte hos folk også når man drar uten barn! Jaja, nå har jeg ikke penger uansett...... 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Dette innlegget klikket jeg meg inn på i ren nyskjerrighet. Tenkte det stod "hårfarge på ulv" Det var jo en lang ulvedebatt. *skuffet* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Dette innlegget klikket jeg meg inn på i ren nyskjerrighet. Tenkte det stod "hårfarge på ulv" Det var jo en lang ulvedebatt. *skuffet* Ulv ? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Følte du deg truffet ;o) Truffet, ja. Det ble visst de tre radiomerkede ulvene også, av ei kule hver. Ulver passer vissst ikke inn i vår fauna sammen med sauer og bønder. 0 Siter
naiv Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Truffet, ja. Det ble visst de tre radiomerkede ulvene også, av ei kule hver. Ulver passer vissst ikke inn i vår fauna sammen med sauer og bønder. Er du merket? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Er du merket? Ikke det jeg har merket, men det finnes så mange slags merker. 0 Siter
naiv Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Ikke det jeg har merket, men det finnes så mange slags merker. Ja, nettopp.. 0 Siter
Zirine Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Skrevet 28. juli 2002 Dette innlegget klikket jeg meg inn på i ren nyskjerrighet. Tenkte det stod "hårfarge på ulv" Det var jo en lang ulvedebatt. *skuffet* Vi kan gjerne diskutere hårfargen på ulven - det ville iallefall være på nivå med alt annet som diskuteres her inne for tiden Ja til ulv, nei til sau, sier jeg bare - både med og uten hår. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Ja, nettopp.. Merket av et utsvevende liv f eks. 0 Siter
naiv Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Merket av et utsvevende liv f eks. Slitasje og/eller dårlig vedlikehold? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Slitasje og/eller dårlig vedlikehold? Denne ulven er i god stand, veterinæren og andre sier jeg ser ti år yngre ut enn jeg burde. Solid og utholdende som en ulv skal være :-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Vi kan gjerne diskutere hårfargen på ulven - det ville iallefall være på nivå med alt annet som diskuteres her inne for tiden Ja til ulv, nei til sau, sier jeg bare - både med og uten hår. Liker ikke sau jeg heller, men søstra mi har ca 100 av dem. Saubukken Morten ble tatt av lynet ! 0 Siter
Zirine Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Skrevet 28. juli 2002 Liker ikke sau jeg heller, men søstra mi har ca 100 av dem. Saubukken Morten ble tatt av lynet ! Den Morten, den Morten. Vel, vel - Fred være med han. 0 Siter
naiv Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Denne ulven er i god stand, veterinæren og andre sier jeg ser ti år yngre ut enn jeg burde. Solid og utholdende som en ulv skal være :-) Du glemte lur... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Du glemte lur... Lur kan være et negativt eller positivt ord ? :-) 0 Siter
naiv Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Lur kan være et negativt eller positivt ord ? :-) Situasjonsbetinget. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Den Morten, den Morten. Vel, vel - Fred være med han. Han hadde de største ballene jeg har sett på et dyr. Islendingene sylter og spiser dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.