Gå til innhold

Hmfff!!/sunday fucking sunday!

Anbefalte innlegg

Hoi..det blir alvorlig mye det,så aktiv som du er..på forumet altså..*s*

Jeg lover å skjerpe meg :)

Neida, jeg har skrevet så mye bullshit her, så du hadde nok ikke funnet ut så alt for mye av å lese alt.

Men du får leste mellom linjene og se hva som virker sannsynlig. Det kommer jo trossalt fram etterhvert :)

Fortsetter under...

Gjest carlina

Jeg lover å skjerpe meg :)

Neida, jeg har skrevet så mye bullshit her, så du hadde nok ikke funnet ut så alt for mye av å lese alt.

Men du får leste mellom linjene og se hva som virker sannsynlig. Det kommer jo trossalt fram etterhvert :)

Har funnet ut av deg forlengst baby!!!=o)

Sove lenge og våkne sent for så å ligge enda litt til før man står opp. Etter en god olje-massasje og en varm dusj er det ut å kjøpe brønsj som man tar med seg til Frognerparken :o)

Vi var nesten ferdig med brønsjen da det begynte å regne, men hva gjør vel det? En liten kjøretur og vi endte opp på museum hvor vi tilbragte resten av dagen og ettermiddagen.

Hjemme i sofaen igjen er det Tom&Jerry på tv'n og snart venter en bolle popcorn og en god film :o)

Søndag er bare en herlig dag om du vet hvordan du skal tilbringe den og ikke minst hvem du skal dele den med! :o)

Gjest glimmer

Elsker søndager jeg. Det er dagen for lange, late timer i sofaen, kino, museer, kunstutstillinger, videofilmer, dataspill og alt annet unyttig som bare skal nytes.

Problemet oppstår når man, som jeg, sitter i en leilighet som sårt trenger en vask og en ommøbelering, og å kaste bort dagen er helt uaktuelt.Men jeg sov en ekstra time i dag, da, det var kos :)

Annonse

Søndager er deilige dager. Sove lenge, late frokoster, ut på tur eller bare henge på verandaen, se på tv. Få besøk, besøke andre, picnik, svømmehallen, svare på alle de mailene som ligger og venter ....

Jeg kjeder meg sjeldent på søndager - eller andre dager for den del ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...