Gå til innhold

Shakira er cdn hennes bra?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor får man tak i det svarte antrekket hennes tro? Du vet reklamen på TV der hun synger (antagelig den sangen du mener) Bare lurer, for sånn bukse og topp skal jeg ha :)

hehe jeg har faktisk ikke sett reklamen du sikter til. Hørte sangen på radioen jeg:o)

Njaa...noen er bra mens andre mindre bra,den er storveies å ha på fest..full å jævli kan mann utfolde seg i mavedansens verden...Mye moro man kan være vitne til da...Men tilbake til spm ditt..Jeg syns den er verdt å ha i samlinga!

Nå er ikke jeg noe festemenneske og heller ikke noe mavedanser:o) Får vel høre igjennom den på platebutikken da.

Annonse

Gjest nerekisum

Hvor får man tak i det svarte antrekket hennes tro? Du vet reklamen på TV der hun synger (antagelig den sangen du mener) Bare lurer, for sånn bukse og topp skal jeg ha :)

Kan dessverre ikke hjælpe. Men enhver dame bør ha dette antrekket i skapet:

http://www.duoshop.no/varedetalje.asp?varenr=RBL1444&kat=damek&sek=DuoShop&page=3&sogord=&fab=

Kan dessverre ikke hjælpe. Men enhver dame bør ha dette antrekket i skapet:

http://www.duoshop.no/varedetalje.asp?varenr=RBL1444&kat=damek&sek=DuoShop&page=3&sogord=&fab=

Nei, det minner om Debra i alle elsker Raymond, men det er vel henne du liker ;)

Mitt bilde fikk du jo ikke og nå får du det ikke heller.

Annonse

Ja sikkert (akkurat som om det skulle vært noe) He, he.

Men du, jeg driter i alt det der. Er det mulig å høre at du synger en gang eller - kanskje ikke?

Hvor synger du egentlig? Hjemme i sofakroken

Selvfølgelig er det mulig! Men faktum er at det har vært veldig lite spelling i det siste:-( Jeg trur impressarioen jeg bruker er litt sur for at jeg har begynt å si nei til jobber der det ikke er kontant betaling. Dessuten maste jeg ganske mye ved et par anledninger, siden betalinga lot vente på seg. Har begynt å spelle sammen med en fyr også. Guess what, jeg skal si fra neste gang jeg er på en pub i nærheta:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...