Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har fått påvist amalgamforgiftning etter PROGNOS-test(alternativ behandling). Tannlege har tatt kontakt med "bivirkningsnemd". Eg skal mest sansynlig sanere vekk alle tenna Eg vart alvorlig deprimert + 50 andre symptomer eg ikkje gidd nevne her forrige gang eg fjerna amalgam (skifta 4 amalgamfyllinger med 4 nye amalgamfyllinger innenfor 14 dager). No er det gått 4 vonde år prega av å finna ut kva det var som skjedde med meg. Etter at eg havna innenfor alternativ behandling, meiner dei altså at det er amlgam som har utløyst heile driten. Eg er redd for kva som kan skje etter sanering, så eg ønsker kontakt med andre som har sanert om hvilke symptomer de med sikkerhet kan seie forsvann pga sanering. Er IKKJE interessert i veiledning om vitamintilskudd og kva preparat eg kan ta under/etter sanering. For alt det veit eg. Eg er berre nysgjerrig på om det finnst noen der ute som er blitt bedre og korleis.

Tilslutt spørsmål til legen. Ved siden av fyllingene mine er tannkjøttet litt hovent og "kvitere". Etter at eg skifta fra tyggis til sugetablett (xerodent), detter det av store men tynne flak av huden ved siden av fyllingene+at eg no faktisk hat fått metallsmak i munnen etter at sputtproduksjonen økte. Kva er symptomene på amllgamALLERGI og kan en tannlege dra konklusjoner her, eller må man ta prøver??? Eventuellt hvordan ta prøver??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65249-amalgam/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...