Gå til innhold

Musikkvideoen med Downs Syndrom-ungdommene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som aner hvem som synger?? Så den på MTV før helga, og syntes sangen var så herlig.. Videoen også da, den var helt rørende!

Skrevet

For å være ærlig synes jeg det musikalske nivået på den gruppa der er heller labert.

Skrevet

Sigurd Ros?

Ja!! :o) Tusen takk! Ikke lett å forstå det navnet når det uttales på engelsk av en svensk VJ..

Skrevet

For å være ærlig synes jeg det musikalske nivået på den gruppa der er heller labert.

OK. :o)

Skrevet

Jeg har ikke sett videoen, men min første tanke går på det at Finn Kalvik har blitt vist på MTV?

Skrevet

Jeg har ikke sett videoen, men min første tanke går på det at Finn Kalvik har blitt vist på MTV?

Han er vel ingen ungdom..??

Skrevet

Sigurd Ros?

Har du tittelen på sangen også du, kanskje?? :o)

Skrevet

Han er vel ingen ungdom..??

Nei, men han ser jo ganske ung ut.

Skrevet

Jeg har dessverre ikke sett den videoen, men jeg har Sigurd Ròs på Cd. Jeg er usikker hvilket spor som det er laget musikkvideo til.

Skrevet

Ved nærmere ettertanke; kanskje det var tittellåta: "Agaetis Byrjun"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...