Gå til innhold

Et filologisk spørsmål av stor interesse


musikeren

Anbefalte innlegg

Kommer du dit hvis du har vært gift flere ganger, da? I slike tilfeller trodde jeg heisføreren bare kikket medfølende på deg, ristet på hodet og trykket på den store knappen hvor det står NED...

"............"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daisy

Paradis vil aldri være paradis særlig lenge uannsett. Det går aldri ann å ha det FULLSTENDIG perfekt, slikt som paradis visstnok er. Man vil alltid strebe etter noe bedre. Og dessuten setter man ikke pris på de fine tingene hvis man ikke møter motgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Kommer du dit hvis du har vært gift flere ganger, da? I slike tilfeller trodde jeg heisføreren bare kikket medfølende på deg, ristet på hodet og trykket på den store knappen hvor det står NED...

"............"

Hvis ektemaken din dør, så er det ingenting som sier at du ikke kan gifte deg på nytt.

Skilsmisse er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til døden skiller dere ad, heter det jo. ;-)

Men for de som f.eks tilhører Jesu Kristi Kirke av de Siste Dagers Hellige blir det mer problematisk om de skulle gifte seg på nytt, for der er ekteskapet evig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kludrik

Det hadde ikke jeg nøyd meg med hvis jeg var en av flere menn...

Hadde ikke det vært veldig bra da? :o) Dess flere kvinner dess bedre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albert Levy

Til døden skiller dere ad, heter det jo. ;-)

Men for de som f.eks tilhører Jesu Kristi Kirke av de Siste Dagers Hellige blir det mer problematisk om de skulle gifte seg på nytt, for der er ekteskapet evig.

For disse individene i Jesu Kristi Kirke av siste dager...eh, heldige, så har de allerede løst problemet så vidt meg bekjent. Driver ikke disse mormonerne med flerkoneri da? Verre blir det med likestillingen hvis kvinnfolka begynner med flermanneri.

It's a mans world...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ektemaken din dør, så er det ingenting som sier at du ikke kan gifte deg på nytt.

Skilsmisse er noe helt annet.

Ah, ok. Men hvis man f.eks. har vært gift 3 ganger, så er det jo nesten litt fare på ferde hvis alle 3 har dødd, da....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Ah, ok. Men hvis man f.eks. har vært gift 3 ganger, så er det jo nesten litt fare på ferde hvis alle 3 har dødd, da....:-)

Hehe, mulig det. Men da fortjenter du å komme til himmelen og ha 3 ektemaker ventende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...