Gå til innhold

Phuu..da var søndagen over!


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Gjest carlina

Takker for alle gode tips, så i dag har jeg:latet meg i sofa'n,sovet en time,hatt sex,grillet,slått ned noen idioter med ei basebal kølle(de hadde desverre ikke penger på seg)en tur på kino for å kunne kjøre ned noen på hjemturen.vært sikkert 10 timer på dol..(er det mulig??)I alt en begivenhetsrik dag for meg..Tusen takk igjen for alle gode rådene dere ga under innlegget sunday fucking sunday..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest carlina

Bra, gjør det samme neste søndag :)

Det blir mange å slå,mange å kjøre ned..skal prøve å finne noen med penger neste gang..

*Be afraid,Muuuahaha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bare lyver, du. Du har ikke hatt sex i dag! I går!

Det sa du til meg i et innlegg i går!

Men det med at du slo ned noen, det tror jeg selvsagt på! :)

Jeg slo ned en del folk selv i går. Jeg løste oppdrag fra mafiaen, jeg plukka opp horer, hadde sex bak i en bil med en prostituert, jeg drepte en fyr i en pølsebu, jeg ble arrestert en hel haug med ganger, kjørt til sykehus fordi jeg klinte til med å dø enda flere ganger, men ellers er jeg like blid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Du bare lyver, du. Du har ikke hatt sex i dag! I går!

Det sa du til meg i et innlegg i går!

Men det med at du slo ned noen, det tror jeg selvsagt på! :)

Jeg slo ned en del folk selv i går. Jeg løste oppdrag fra mafiaen, jeg plukka opp horer, hadde sex bak i en bil med en prostituert, jeg drepte en fyr i en pølsebu, jeg ble arrestert en hel haug med ganger, kjørt til sykehus fordi jeg klinte til med å dø enda flere ganger, men ellers er jeg like blid!

he he jo jeg hadde faktisk sex...helt sant....du er bare misunnelig ,innrømm det nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he jo jeg hadde faktisk sex...helt sant....du er bare misunnelig ,innrømm det nå!!

Nei, ikke så missunelig, jeg hadde sex for ikke lenge siden selv. Så det så :)

Så du er ikke singel, nei? Eller var det et sånt ONS som du ikke angrer på i ettertid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest carlina

Nei, ikke så missunelig, jeg hadde sex for ikke lenge siden selv. Så det så :)

Så du er ikke singel, nei? Eller var det et sånt ONS som du ikke angrer på i ettertid? :)

He he, jeg er i kategorien du liker best når det gjelder sivistand...

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg er i kategorien du liker best når det gjelder sivistand...

*s*

Da skulle du møtt meg for et par år siden, for om dagen så trives jeg utvilsomt best med single damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Da skulle du møtt meg for et par år siden, for om dagen så trives jeg utvilsomt best med single damer :)

Hvordan resonerte du deg fram til sivilstanden min da du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan resonerte du deg fram til sivilstanden min da du?

Nja... jeg tenkte at du fortsatt var av den oppfatningen at det var gifte damer som var "inn" :)

Selv om det egentlig aldri har vært det, men nå skygger jeg banen så fort jeg ser en giftering. Løper så fort jeg kan, og litt til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Nja... jeg tenkte at du fortsatt var av den oppfatningen at det var gifte damer som var "inn" :)

Selv om det egentlig aldri har vært det, men nå skygger jeg banen så fort jeg ser en giftering. Løper så fort jeg kan, og litt til...

Jeg har da vel aldri trodd at det var inn...snøft..Du trenger ikke å løpe så veldig fort kjære venn..for jeg bærer ikke giftering!!

*GLISE*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bare lyver, du. Du har ikke hatt sex i dag! I går!

Det sa du til meg i et innlegg i går!

Men det med at du slo ned noen, det tror jeg selvsagt på! :)

Jeg slo ned en del folk selv i går. Jeg løste oppdrag fra mafiaen, jeg plukka opp horer, hadde sex bak i en bil med en prostituert, jeg drepte en fyr i en pølsebu, jeg ble arrestert en hel haug med ganger, kjørt til sykehus fordi jeg klinte til med å dø enda flere ganger, men ellers er jeg like blid!

Litt skuffa over at søndagen din var kjemisk rensa for sauer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da vel aldri trodd at det var inn...snøft..Du trenger ikke å løpe så veldig fort kjære venn..for jeg bærer ikke giftering!!

*GLISE*

Så du er ikke gift? Ok, singel, ja... Men sex har du... jaja, det er jo hyggelig det, og man kan ha god sex som singel også, den ting er sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest carlina

Så du er ikke gift? Ok, singel, ja... Men sex har du... jaja, det er jo hyggelig det, og man kan ha god sex som singel også, den ting er sikkert :)

Er ikke singel...er gift men har ingen ring....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også glad for at søndagen er over og håper postmannen er riktig snill denne uka, jeg venter nemlig 3 pakker! :-)

*utålmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke singel...er gift men har ingen ring....

Du er gift men har ingen ring?

Hva betyr det?

Åja.. du har mista den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Jeg er også glad for at søndagen er over og håper postmannen er riktig snill denne uka, jeg venter nemlig 3 pakker! :-)

*utålmodig*

Gled deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jeg blir overasket hvis ikke den "metter" på under ett sekund...lover du å rapportere?

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Du er gift men har ingen ring?

Hva betyr det?

Åja.. du har mista den? :)

ikke mistet den heller...=o)

Er ikke noen "luremus" forde altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mistet den heller...=o)

Er ikke noen "luremus" forde altså!!

Jeg hadde ikke tenkt til å lure deg heller..:)

Men... hvorfor går du ikke med den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...