Gå til innhold

Phuu..da var søndagen over!


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Gjest carlina

Jeg hadde ikke tenkt til å lure deg heller..:)

Men... hvorfor går du ikke med den da?

Mente at selv om jeg ikke bruker ringen så er det ikke for å lure noen til å tro at jeg er singel,Dessuten hvordan skulle du kunne lure meg over nettet da??...til slutt allergi!!!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mente at selv om jeg ikke bruker ringen så er det ikke for å lure noen til å tro at jeg er singel,Dessuten hvordan skulle du kunne lure meg over nettet da??...til slutt allergi!!!

:o)

Det skal vel godt gjøres å klare å lure noen over nettet, du har rett der :)

Allergi, ja.. det var jo en god forklaring.

Og så jeg som bare trodde at du tok den av for å lufte'en litt på byen... Åja... det var det du mente med luremus, ja...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jeg blir overasket hvis ikke den "metter" på under ett sekund...lover du å rapportere?

*s*

Må jeg love noe akkurat nå? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Det skal vel godt gjøres å klare å lure noen over nettet, du har rett der :)

Allergi, ja.. det var jo en god forklaring.

Og så jeg som bare trodde at du tok den av for å lufte'en litt på byen... Åja... det var det du mente med luremus, ja...:)

*Trampeklapper*

Ps Sørg for å vinne store penger på oddsen i dag da når du satser penger på Rosenborg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Trampeklapper*

Ps Sørg for å vinne store penger på oddsen i dag da når du satser penger på Rosenborg!!

Jeg kjørte inn en 50-lapp på RBK som et ledd i en dobbeltbong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Må jeg love noe akkurat nå? ;-)

Nada, men du sprekker vel av forteller trang og annbefalinger når du har fått prøvd vidunderet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...