Gå til innhold

Hinduer er et kaldt folkeslag


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    11

  • avil

    8

  • Melaisa

    6

  • Tanya1365380060

    5

Du er gift, Luska.

Så det er klart jeg flørter med deg! :)

Men helt ærlig.. jeg ser faktisk ikke flørtinga mi selv, selv om jeg har fått den beskjeden tidligere også. Men hvis min skrivemåte og væremåte er flørtete, so be it! :)

Ja, du flørter nok litt her inne. Men du flørter med stil, snert og humor, hvis det kan være en slags forklaring.

De fleste av oss vet at det sitter en luring bak innleggene dine, og flørtingen er relativt harmløs!

Tror forresten en kan sette "gåsetegn" før og etter ordet flørting i dette tilfellet.

:o)

Men flørter jeg med deg da, SDD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du flørter nok litt her inne. Men du flørter med stil, snert og humor, hvis det kan være en slags forklaring.

De fleste av oss vet at det sitter en luring bak innleggene dine, og flørtingen er relativt harmløs!

Tror forresten en kan sette "gåsetegn" før og etter ordet flørting i dette tilfellet.

:o)

Men flørter jeg med deg da, SDD?

Nei, jeg føler ikke at du gjør det. Det er sånn hyggelig ordveksling med en snert av humor, og man ser at det sitter en å smiler litt for seg selv bak nicket - det samme som når jeg skriver vil jeg tro - og jeg vil vel ikke kalle det flørting...

Det er jo i og for seg vanskelig å flørte på nett, i det minste på en sånn side som det her hvor alle leser det man skriver...:)

Men andre er selvsagt av en annen oppfatning, noe jeg har hørt tidligere også :)

Så da har vi kommet fram til at flørting er en definisjonssak, og at jeg stikker nå.

Bibi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er gift, Luska.

Så det er klart jeg flørter med deg! :)

Men helt ærlig.. jeg ser faktisk ikke flørtinga mi selv, selv om jeg har fått den beskjeden tidligere også. Men hvis min skrivemåte og væremåte er flørtete, so be it! :)

Er det noen du flørter med, så må det være Tanya. Oss andre leker du bare med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg føler ikke at du gjør det. Det er sånn hyggelig ordveksling med en snert av humor, og man ser at det sitter en å smiler litt for seg selv bak nicket - det samme som når jeg skriver vil jeg tro - og jeg vil vel ikke kalle det flørting...

Det er jo i og for seg vanskelig å flørte på nett, i det minste på en sånn side som det her hvor alle leser det man skriver...:)

Men andre er selvsagt av en annen oppfatning, noe jeg har hørt tidligere også :)

Så da har vi kommet fram til at flørting er en definisjonssak, og at jeg stikker nå.

Bibi :)

Når du er tilbake, kan ikke du hjelpe meg inne på meldinger da? Det er noen som har kommet med en slem melding til meg, og jeg ble så lei meg at jeg ikke orker klarer å forsvare meg selv... *snufs* Du er forresten også nevnt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg føler ikke at du gjør det. Det er sånn hyggelig ordveksling med en snert av humor, og man ser at det sitter en å smiler litt for seg selv bak nicket - det samme som når jeg skriver vil jeg tro - og jeg vil vel ikke kalle det flørting...

Det er jo i og for seg vanskelig å flørte på nett, i det minste på en sånn side som det her hvor alle leser det man skriver...:)

Men andre er selvsagt av en annen oppfatning, noe jeg har hørt tidligere også :)

Så da har vi kommet fram til at flørting er en definisjonssak, og at jeg stikker nå.

Bibi :)

Rettelse: det var inne på seksualitet, ikke meldinger.

Nå stikker jeg, er tilbake i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen du flørter med, så må det være Tanya. Oss andre leker du bare med....

Mulig, det :)

Det er gøy å flørte, da, selv om det bare er på nett..

Selv om jeg egentlig ikke synes jeg flørter noe sånn grusomt... Men jeg vet ikke jeg.. skrivestilen min har blitt sånn...

Det er kanskje en lett overgang mellom flørt og det å være hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se om denne slyngen ser akseptabel ut, du som er eksperten...?

http://www.ifavn.dk/Babyslynge_sy%20selv.htm

Snart ferdig på jobb nå...?

Ok, her er målene:

Slynga er 65 cm bred inklusiv det stykket som er polstret langs hele greia på hver side. Den er 150 cm lang, pluss en 25 cm lang og 5 cm bred forlengelse i ene enden. Den forlengelsen er til å feste gjennom ringene i den andre enden.

Sorry det ble litt seint, håper det kommer i tide.

Og, SDD, det var ikke meninga å herpe en god tråd med foreldre-småbarn-snakk.

Eller jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, her er målene:

Slynga er 65 cm bred inklusiv det stykket som er polstret langs hele greia på hver side. Den er 150 cm lang, pluss en 25 cm lang og 5 cm bred forlengelse i ene enden. Den forlengelsen er til å feste gjennom ringene i den andre enden.

Sorry det ble litt seint, håper det kommer i tide.

Og, SDD, det var ikke meninga å herpe en god tråd med foreldre-småbarn-snakk.

Eller jo.

Ja, da ligner den på den som fantest på den linken da. Der skulle stoffstykket være ca 200 - 220 cm langt, og polstret langs sidene.

Er det polstring på skulderen også? Og er den enden der det ikke er ringer "sydd sammen"?

Jeg har selvsagt ikke begynt enda. Jeg har tross alt ferie :-Þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da ligner den på den som fantest på den linken da. Der skulle stoffstykket være ca 200 - 220 cm langt, og polstret langs sidene.

Er det polstring på skulderen også? Og er den enden der det ikke er ringer "sydd sammen"?

Jeg har selvsagt ikke begynt enda. Jeg har tross alt ferie :-Þ

Æh,,,altså..du er ikke på msn. Så vet du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..og humoren la du igjen i sengen idag ser jeg...;) men må innrømme at jeg lo litt da..:)

Hmmm.....problemet er vel heller at han IKKE la den igjen i sengen :-)

".........."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Hmmm.....problemet er vel heller at han IKKE la den igjen i sengen :-)

".........."

LOL:) Ja det er nok der problemet ligger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da ligner den på den som fantest på den linken da. Der skulle stoffstykket være ca 200 - 220 cm langt, og polstret langs sidene.

Er det polstring på skulderen også? Og er den enden der det ikke er ringer "sydd sammen"?

Jeg har selvsagt ikke begynt enda. Jeg har tross alt ferie :-Þ

Jepp, polstring på skulderen. Det er jo egentlig ok, men betyr at man ligner klokkeren fra Notre Dame hvis man tar en jakke utenpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, polstring på skulderen. Det er jo egentlig ok, men betyr at man ligner klokkeren fra Notre Dame hvis man tar en jakke utenpå.

hehehe....

Jeg har litt problemer med å få tak i ringer...

Er de i metall?

*gruble, gruble*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe....

Jeg har litt problemer med å få tak i ringer...

Er de i metall?

*gruble, gruble*

På min er de i metall, ca så store som hvis jeg lager en ring med tommel og pekefinger, sånn nøkkelringtype bare større, jeg tror de har sånne på hobbybutikk a la Panduro (eller hva det heter).

mvh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min er de i metall, ca så store som hvis jeg lager en ring med tommel og pekefinger, sånn nøkkelringtype bare større, jeg tror de har sånne på hobbybutikk a la Panduro (eller hva det heter).

mvh,

Jeg har sjekket en liten hobbybutikk, skal sjekke en stor i morgen :-)

Har du laget din selv...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...